Заступник голови Нацполіції розповів подробиці конфлікту поліцейського і Пугачова перед вбивством

Загиблий поліцейський відмовився віддати Пугачову табельну зброю - Троян
Заступник голови Нацполіції Вадим Троян розповів про подробиці конфлікту між поліцейським Артемом Кутушевим та Олександром Пугачовим, в результаті якого Пугачов вбив Кутушева і поранив його напарницю, яка згодом померла в лікарні.
За словами Трояна, Кутушев підійшов до автомобіля Пугачова, після того, як той порушив правила дорожнього руху, назвався і попросив надати документи водія та страховку, передає телеканал 112 Україна.
У відповідь Пугачов дістав посвідчення учасника бойових дій і почав розповідати про те, що він поранений, що у нього навчання і про те, що у нього по службі будуть неприємності.
Співрозмовники вели розмову кілька хвилин.


"Він (поліцейський, – ред.) сказав, що якщо ти не в розшуку, я зараз, може, інше рішення прийму. Він сідає за кермо і тільки дістає планшет, зловмисник вже підходить до вікна, схиляється над ним і починає погрожувати, вказує йому на зброю", - повідомив Троян.
Пугачов також спробував переконати поліцейського віддати йому зброю.
"Кілька хвилин він каже йому: віддай мені зброю, я його викину за 100 м, каже, я нікого не хочу вбивати, мені не потрібні неприємності. Той (поліцейський, – ред.) говорить, що я не можу його віддати, це моя зброя. Давай краще я не буду тобі виписувати жодного протоколу. Той (Пугачов, – ред.) не погоджується. Таким чином, відбувається суперечка. Тільки вона тиха", - розповів заступник голови Нацполіції.
Нагадаємо, 25 вересня о 10 ранку у Дніпрі злочинець застрелив поліцейського і поранив його напарницю, яка від отриманих травм померла в лікарні.
Невдовзі правоохоронці затримали підозрюваного у вбивстві.
Підозрюваний Олександр Пугачов, за даними поліції, перебував у розшуку за викрадення та зґвалтування людей і створення злочинної організації.

Related

Гаряча новина 271595466907372643

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item