Ракицький вразив патріотичною заявою


Захисник "Шахтаря" Ярослав Ракицький розповів про ситуацію з проведенням матчів в Маріуполі.
"Чи боїмося їхати до Маріуполя? Ні. Сто відсотків. Гарне місто, море поруч. Люди добрі завжди були. Дуже приємно було туди приїжджати раніше. Із задоволенням би поїхав.
Радий буду побачити своїх друзів футболістів. Вони великі молодці, зараз долають великий шлях. Їх чекає виїзд до Львова, та й взагалі по всій Україні доведеться поїздити. Вважаю, що потрібно приїжджати до Маріуполя, тому що це Україна.
У мене в Маріуполі багато друзів. Родичі живуть. Я ось свою сім'ю зараз відправляю на відпочинок до Бердянська, який поруч. Нічого в цьому страшного немає, вони поїдуть на машині. Я не хвилююся, бо там все спокійно і добре.
Ситуація з матчем "Маріуполь" - "Динамо"? Я нічого не можу говорити з цього приводу. Якщо вони не приїхали на гру, нехай вирішує ФФУ, як треба вчинити. Як я розумію, це технічна поразка за неявку на матч.
Ми ж туди поїдемо - сто відсотків. Я впевнений, що буде повний стадіон. І за нас будуть вболівати, і за "Маріуполь". І все буде чудово", - сказав Ракицький.
Матч 7-го туру української прем'єр-ліги "Маріуполь" - "Динамо" не відбувся через неявку столичної команди.

Related

Суспільство 5429630376717478375

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item