"Ти що, взагалі придурок?" - як тенісистка спілкувалася з тренером під час тайм-ауту


Тенісистка Юлія Путінцева, яка виступає за Казахстан, розкритикувала свого тренера Романа Кислянського за відмову плескати після помилки суперниці.
"Відео свої дебільні дивишся. Ти взагалі придурок чи що? Жодного разу мені не поплескав, коли я м'яч виграла. Сидиш там відео свої дивишся. Вони плескають, коли я помиляюся, - ось і ти почни. Навіщо ти сюди приїхав? Усмішку свою дебільну прибери", - сказала Путінцева під час перерви між геймами.
Пізніше Путінцева пояснила свою поведінку. Запис 22-річна спортсменка розмістила на своїй сторінці в Instagram.
"Вчорашній день був просто пекло! Нічого не виходило, але, на жаль, в тенісі так буває! Я хотіла б вибачитися перед своїм тренером Романом Кислянським за висловлений мною негатив в його бік! Я буваю вкрай імпульсивною, і часто емоції беруть гору наді мною, але я працюю над цим і постараюся зробити висновки з цієї гри і ситуації", - написала Путінцева.
Зустріч Путінцевої і француженки Алізе Корне пройшла у понеділок в американському Нью-Хейвені і завершилася поразкою москвички з рахунком 0:6, 0:6.

Related

Суспільство 190505912329547384

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item