Прем'єр Молдови в ООН вимагав від Росії вивести війська з Придністров'я

Повністю і беззастережно - Павло Філіп вимагає виведення військ РФ зі своєї країни
Прем'єр-міністр Молдови Павло Філіп під час виступу на Генеральній асамблеї ООН закликав Росію повністю і беззастережно вивести свої війська з суверенної території Республіки - Придністров'я.
"Ми підтверджуємо свою вимогу про повне і беззастережне виведення так званої Оперативної групи російських військ, яка є "спадкоємицею" 14-й армії СРСР і незаконно розквартирована на території нашої країни", - цитує прем'єра Укрінформ.
Він також звернув увагу міжнародної спільноти на військові навчання Росії в невизнаному Придністров'ї. У Кишиневі спільні навчання РФ і місцевих бійців вважають викликом національній безпеці.
Нагадаємо, 23 серпня парламент Молдови прийняв декларацію про виведення російських військ з Придністров'я. Президент же країни Ігор Додон назвав рішення парламенту провокацією і засудив його.
У свою чергу Додон назвав цю ініціативу парламенту "порожнім піар-ходом".
Росія відмовилася від пропозиції Молдови обговорити на засіданні Генасамблеї ООН у вересні виведення російських військ з території Придністров'я.

На території Придністров'я залишається Оперативна Група Російських Військ (ОГРВ) в кількості близько 2 тис. осіб і 300 миротворців. Росія пояснює присутність військ в Придністров'ї "миротворчою операцією".

Related

Події у світі 7578045864881075112

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item