18-тонний електричний автобус Catalyst E2 Max з салоном на 40 посадочних місць зміг подолати без підзарядки майже 1,8 тисячі кілометрів шляху.
Таким чином він побив минулий світовий рекорд (1,6 тис. км) встановлений електромобілем, який при цьому важив в 46 разів менше.
1Електричний автобус встановив світовий рекорд по запасу ходу
Американська компанія Proterra, яка випускає електричні автобуси, встановила світовий рекорд за тривалістю пробігу. Модель Catalyst E2 Max проїхала без підзарядки тисячу сімсот сімдесят два кілометри. Про це йдеться в офіційному
прес-релізі компанії.
"Для нашого важкого електричного автобуса, який побив попередній світовий рекорд в 1600 км, що був встановлений легковим електромобілем масою в 46 разів менше, ніж Catalyst E2 Max, – це великий подвиг", – заявив головний комерційний директор Proterra Метт Хортон.
Catalyst E2 – це автобус довжиною понад 12 метрів, висотою 3,5 метри з салоном на 40 посадочних місць, який оснащений 300-сильним електромотором і блоком батарей, ємність якого залежить від модифікації (від 440 до 660 кВт·год). При цьому автобус важить майже 18 тонн.
На повному заряді Catalyst E2 здатний подолати від 404 до 560 км. При цьому його максимальна швидкість досягає 105 км/ч. Повна зарядка від 120-кіловатної станції здійснюється за п'ять годин.
Варто зазначити, що для встановлення рекорду використовувалася топова версія автобуса з батареєю на 660 кВт·год. Заїзд проходив на випробувальному полігоні Navistar, розташованому в місті Нью-Карлайл, штат Індіана.
Раніше повідомлялося про те, що Proterra встановила кілька рекордів: автобус з батареєю ємністю 440 кВт·год проїхав без підзарядки 970,5 км, а з 257-кіловатної – 415 км.
2Tesla хоче не заряджати, а міняти батареї машин своїх клієнтів
Американський виробник електромобілів Tesla оформив патент на конструкцію, яка дозволяє змінювати батареї електромобілів за 15 хвилин, пише
Avtoblog.
Ще в 2014 році глава Tesla Ілон Маск запропонував власникам електромобілів не заряджати батареї, а міняти їх цілком. Для цього було відкрито експериментальний обмінний пункт. Однак підтримки ця ідея не отримала і в 2015 році пункт був закритий. Тим більше, що всього 5% власників електромобілів були згодні міняти батареї, в той час як 95% водіїв вважали за краще акумулятори заряджати.
Навіть незважаючи на такі цифри Ілон Маск не збирався остаточно ховати ідею і в травні цього року компанія оформила патент на "мобільну станцію" по заміні акумуляторів. Згідно з зареєстрованим документу, для заміни батареї пропонується використовувати спеціальну, встановлену на трейлері рампу.
Завдяки цьому нововведенню власник електромобіля може викликати трейлер в будь-який зручний йому місце, де за 15 хвилин силами однієї людини розряджені батареї замінять на нові, приблизно, за $60-80. Передбачається, що така послуга буде вельми доречною, якщо електромобіль розрядиться далеко від зарядних станцій.
Згодом власник буде зобов'язаний повернути наданий йому акумулятор і забрати свій, так як батареї є дорогими елементами електромобіля і на них поширюється заводська гарантія.
Наскільки затребуваною буде ця послуга, поки сказати складно. Особливо з огляду на той факт, що Tesla активно будує мережу зарядних станцій на території США. Сам Ілон Маск вважає, що ідея буде актуальною для компаній, що мають автопарк з комерційних електромобілів.
3Fiat Chrysler відкликає 500 тисяч своїх автомобілів
19 вересня північноамериканський підрозділ концерну Fiat Chrysler Automobiles (FCA) оголосило про початок кампанії відкликання для середніх і важких пікапів Dodge Ram в усьому світі.
Причиною відкликання став водяний насос у дизельному 6,7-літровому двигуні, який може перегрітися і потенційно викликати пожежу. Загальний обсяг автомобілів, що відкликаються становить 494 тис. одиниць, пише
Reuters.
У заяві вказується, що під відкликання підпадають моделі Ram 2500 і 3500, випущені з 2013 по 2017 роки. Із загальної кількості машин 443 тис. од. знаходяться в США.
У FCA відзначили, що їм поки невідомо про які-небудь травми, пов'язані з виявленою проблемою, але були отримані повідомлення про невелике число інцидентів, пов'язаних із загорянням підкапотного простору. Концерн FCA запрошує всіх власників зазначених машин відвідати найближчі офіційні сервіси Ram для перевірки і, можливо, заміни водяного насоса.
4Dodge перейде на платформи Maserati
Американська компанія Dodge, що входить до складу концерну Fiat Chrysler Automotive, планує перевести свої моделі на платформи італійського виробника преміальних автомобілів Maserati.
Відбудеться це не раніше 2021 року, на який запланована поява наступного покоління моделей Charger і Challenger, пише
Automotive News.
У 2019 ці моделі Dodge переживуть оновлення, після чого, за два роки, повністю перейдуть на задньоприводну платформу седана Maserati Ghibli. Це означає, що і Charger, і Challenger отримають шасі з передньою двоважількою, задньою багатоважількою і адаптивними амортизаторами.
Варто відзначити, що зараз обидві моделі випускаються на платформі Chrysler LX, яка використовує елементи старих Mercedes-Benz E-Class і S-Class.
Крім цього, оновлення отримає і модель Journey. З повнопривідного мінівена з трьома рядами сидінь він перетвориться на задньопривідний спортивний кросовер. Модель побудують на платформі Giorgio від Alfa Romeo Stelvio. При цьому виробництво машини переїде з Мексики в Італію.
Раніше, в серпні, Maserati представила оновлений седан Ghibli. Модель отримувала адаптивні світлодіодні фари з матричним дальнім світлом, електропідсилювач керма і доповнений комплекс систем безпеки з функціями автопілота.
5Volvo пропонує своїм клієнтам міняти автомобілі що два роки
Шведський автовиробник Volvo запропонує покупцям свого нового компактного кросовера ХС40, який компанія представила в Мілані 21 вересня, спрощену схему володіння автомобілем – абонентський сервіс Care by Volvo.
Про це повідомляється на
сайті компанії.
В рамках програми клієнти повинні здійснювати щомісячні фіксовані платежі з можливістю заміни автомобіля на новий кожні 24 місяці. Залежно від регіону програма Care by Volvo буде включати пакет консьєрж-послуг, таких як заправка, мийка та чистка салону, сервісне обслуговування або доставка товарів в автомобіль. Розмір щомісячної плати складе 6 699 шведських крон (близько $840)
Також власники XC40 зможуть передавати автомобіль друзям або родичам завдяки новій технології цифрового ключа. Це стандартна функція для всіх передплатників сервісу Care by Volvo.
На першому етапі сервіс буде доступний покупцям нового Volvo XC40 в Швеції, Великобританії, Німеччини, Іспанії, Італії, Норвегії, Польщі та в США. На інших ринках послуга з'явиться трохи пізніше. Вартість передплати Care by Volvo буде єдиною в межах кожної країни і стандартизованою в зоні Європейського союзу.