Трансгендер народив "безстатеву" дитину


У Сполучених Штатах Америки вперше в світі трансгендер Кейсі Салліван народив дитину після операції зі зміни статі. Батько відмовляється оголошувати про гендерну приналежність малюка. Адже переконаний, що дитина сама це визначить, коли виросте.
Зазначається, що він вже встиг народити 5 років тому, ще коли був жінкою. Про це повідомляє Lenta.ru, посилаючись на The Mirror. Проте через рік після пологів Салліван почав вживати чоловічі гормони і видалив собі груди. А заради народження 2 дитини від свого партнера Стівена йому довелося відмовитися від гормональної терапії на певний час.
Відомо, що при народженні дитина на ім'я Фенікс важила 3,8 кг. Салліван годує його донорським грудним молоком. Пара не хоче оголошувати стать дитини, оскільки збирається ростити дитину "гендерно нейтральною", поки вона не виросте і не визначиться: "Я не люблю, коли мене запитують, якої моя дитина статі. Вона сама це вирішить. А запитання, які у нього геніталії, здається мені жахливим".
Салліван запевнив, що не вважає вагітність жіночою прерогативою і не вірить у гендерні ролі. Він народився дівчинкою, з 4 років його били. У 19 років він вперше вийшов заміж, але почав страждати депресією і пішов у запій. Коли він вперше народив, то сподівався, що це змусить його відчути себе жінкою, але цього не сталося, хоча він полюбив дитину. Через 3 місяці після пологів він оголосив себе трансгендером і чоловік його кинув.
Про перебіг своєї вагітності Салліван навіть розповідав на своєму YouTube -каналі: "Деяких людей дуже зачіпала моя вагітність, але я не витрачав час на них. Якщо я бачив образливі коментарі, я просто їх видаляв".
У США почнуть закликати трансгендерів на військову службу. Набір трансгендерів буде відбуватися згідно деяких медичних стандартів, повідомляють у Пентагоні.

Related

Цікаво 7736706152509012349

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item