Крутили "русскую рулетку", приставляли і спускали курок – Ігор Козловський про свій полон


Український вчений-релігієзнавець, звільнений заручник Ігор Козловський розповів, що його змушували визнати, що він має гранати, побоями і "русской рулеткой".
Про це він сказав в програмі "Бацман".
"Мене били якимось предметом, я не бачив чим, у мене був мішок на голові. Це продовжувалось декілька годин. Вони весь час вимагали, щоб я признав, що це мої боєприпаси, (які нібито він ховав за книгами)", - говорить Ігор Анатолійович.
Учений розповідає, що він був на межі, майже втрачав свідомість. Від болю і від того, що відбувалось навколо, чоловік відходив, він дивився на це "з боку".
" Я, може завдяки тим практикам, які використовував, виходив якби із себе і дивився з боку, як наче з глибини, наче я з води дивлюсь, що відбувається. Так як я не міг бачити, я був слухом. Слухав. Слухав свій біль, як закипає кров, бо іде велика концентрація на серце. Серце починає бити з перебоями. Це було на межі. Вони кричали "це русский мир пришел", "тебя бьет русский мир". Час ніби губився. Це була субота, нікого не було (лікарів). Крутили "русскую рулетку", приставляли до виска пістолет, спускали курок, весь арсенал. (Справжня рулетка?) Так. Ну, мені важко сказати. Щось крутилось, приставлялось, кричали. Декілька чоловіків – мені важко сказати, що це за люди. Хотіли, щоб я визнав, що це мої гранати. Я говорив, що не можу цього визнать, бо в мене ніколи цього не було. Вони казали, що все рівно будуть катувати мене, "ви не знаєте, що таке катування по-справжньому", - продовжує Ігор Козловський.
Вчений додав, що після звільнення він планує продовжувати займатися наукою і викладацькою діяльністю. Збирається також брати участь у міжнародних проектах.
Широкий обмін полоненими між Україною та ОРДЛО відбувся 27 грудня. Повернулись 73 українці. Ірина Луценко пізніше повідомила, що на наступний день почався процес переговорів про наступний обмін полоненими. Заступник міністра юстиції Денис Чернишов назвав цей процес "великою роботою, у яку залучено багатьох від державних і громадських установ".

Related

Суспільство 6485438852536849546

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item