Холодницький підтвердив інформацію про прослуховування у нього в кабінеті

Холодницький прокоментував інформацію про прослуховування в його кабінеті

Керівник САП заявив, що не знає, кому належить "жучок". Він також прокоментував чутки про свою відставку, заявивши, що дізнався про них зі ЗМІ.

 
Глава Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Назар Холодницький в четвер, 22 березня, підтвердив, що в його кабінеті в Києві було виявлено підслуховуючий пристрій, повідомляє Укрінформ.
 
"Був знайдений апарат, схожий на такий, який використовується для прослуховування", - заявив керівник САП у Брюсселі, де він знаходиться на конференції.
 
Разом з тим, він зазначив, що не знає, кому належить виявлений 6 березня пристрій, і наразі чекає відповіді на це питання від правоохоронних органів.
 
Холодницький уточнив, що виявлений пристрій долучено до матеріалів відповідного провадження. При цьому він не підтвердив, що пристрій може належати НАБУ. Отже, за словами прокурора, зараз він очікує відповідей: що це була за апаратура, кому вона належить і хто був ініціатором її застосування.
 
"НАБУ і САП - єдина структура. Тому повинні працювати разом. Я думаю, що тут якась провокація", - зазначив Холодницький.
 
Прокурор також критично висловився про повідомлення про його відставку.
 
"Два дні тому була дуже гарна медійна "збалансована" акція. Я стежив за всіма цими подіями, читаючи інтернет і новини. Спочатку йшлося про те, що я йду у відставку, потім - у відпустку... Без мене - мене женили", - зазначив Холодницький.
 
Він зазначив, що "неугодний прокурор може бути неугодний всім".
 
"Якщо це так, напевно, я все правильно роблю. Кожне слово я можу прокоментувати. Я знаю, що говорю: де і кому. Наша робота є дійсно нервовою. Тому, може, і без гарячого слівця не обійшлося. Якщо хтось хоче таким чином змусити мене до будь-яких дій, відставок або іншого - не дочекаються. Ми не для того сюди приходили, щоб піти за чиїмсь першим бажанням. Я налаштований на роботу, на результати НАБУ і САП", - заявив Холодницький.
 
Він підкреслив, що САП і НАБУ продовжують працювати разом.
 
Нагадаємо, 20 березня ЗМІ з посиланням на джерела повідомили, що в робочому кабінеті глави Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Назара Холодницька було знайдено підслуховуючий пристрій.
 
Наступного дня голова НАБУ Артем Ситник заявив, що журналісти перекрутили інформацію про прослуховування.

Related

Політика 6075063113148845038

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item