У мережі висміяли реакцію Кремля на революцію у Вірменії

У мережі висміяли реакцію Кремля на революцію у Вірменії

23 квітня представниця Міністерства закордонних справ Росії Марія Захарова написала про відставку прем'єр-міністра Вірменії Сержа Саргсяна після масових протестів.
"Народ, який має силу навіть у найскладніші моменти своїй історії не роз'єднуватися і зберігати повагу один до одного, незважаючи на категоричні розбіжності, - великий народ. Вірменіє, Росія завжди з тобою!" - написала Захарова у Facebook.
На її слова відреагували в мережі.
"Народ, який має силу навіть у найскладніші моменти своїй історії не роз'єднуватися і зберігати повагу один до одного, незважаючи на категоричні розбіжності, - великий народ. Вірменіє, Росія завжди з тобою!" - сказала Захарова.
"Блискавка! Марія Захарова виступила на стороні мітингувальників бузотерів, що повалили законно обрану владу в країні-союзнику РФ!",- написав користувач Muд России.
"Захарова буде так само радіти і підтримувати, коли Вовочка покине свій пост під тиском громадян, якщо такі з'являться в достатній кількості на площах міст", - пишуть у коментарях.
23 квітня прем'єр-міністр Вірменії Серж Сарґсян подав у відставку. "Нікол Пашинян мав рацію. Я помилився. У такій ситуації кілька рішень, але на жодне я не піду. Це не для мене. Я залишаю пост керівника країни, пост прем'єр-міністра Вірменії. Вуличний рух проти мого прем'єрства. Я виконую вашу вимогу", - йдеться в опублікованій ним заяві.

Related

Події у світі 974002408328162595

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item