У джунглях Амазонії знайшли повністю ізольоване плем'я

У джунглях Амазонії знайшли повністю ізольоване плем'я
Науковці із бразильського національного фонду індіанців FUNAI віднайшли невідоме раніше плем'я у Амазонії.
Ці люди ніколи раніше не контактували з жодною іншою цивілізацією, передає Funai.gov.br.
Як зазначається, співробітники організації подолали понад 300 кілометрів, у тому числі 180 – на човнах, притоками Амазонки, на автомобілях та мотоциклах, а ще – 120 кілометрів пішки джунглями Амазонії.




Повністю ізольоване плем'я дослідники виявили у притоках річок Ютаі та Юруазиньо. Вчені сфотографували на землі декілька предметів побуту індіанців і каноє.
За інформацією фонду, у регіоні мешкають 11 племен, які вступали в контакт з цивілізацією, а також вісім повністю ізольованих.
Голландський фотограф Пітер Бос, 55 років, зробив серію портретів чоловіків племені коньяк з індійського штату Нагаленд. Плем'я налічує 230 тис. чоловік. Проживають вони на сході Індії неподалік від кордону з М'янмою.

Related

Цікаво 5636144906015292477

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item