Ніцой влаштувала скандал у прямому ефірі через російську мову

Ніцой влаштувала скандал у прямому ефірі через російську мову
Ніцой зі скандалом залишила студію NewsOne після суперечки з ведучою про російську мову

Письменниця заявила, що Конституційний суд стверджує, що українська мова є обов'язковим засобом спілкування в усіх публічних сферах життя.

Дитяча письменниця Лариса Ніцой зі скандалом залишила студію телеканалу NEWSONE. Вона була незадоволена тим, що ведуча програми Великий вівторок Діана Панченко відмовилася переходити на українську мову.
"Я не зовсім зрозуміла, куди я прийшла. Мені ніхто не говорив, що це канал національної меншини. Якщо у вас загальнонаціональний канал, я б попросила Вас говорити українською", - звернулася вона до ведучої.
Ніцой заявила, що статтю 10 Конституції про мову "давно пояснив Конституційний суд" і ухвалив, що "українська мова - обов'язковий засіб спілкування у всіх сферах суспільного життя".
Ведуча заперечила їй, сказавши, що слова письменниці не відповідають дійсності. "Ніхто не забороняє мені говорити російською мовою в телеефірах. Є закон про квоти, який ми виконуємо. Я попрошу Вас не порушувати регламент ефіру", - висловилася Діана Панченко.
Лариса Ніцой звинуватила її в невиконанні рішення Конституційного суду і заявила, що ведуча "підводить себе під статтю". Після того як ведуча відмовилася переходити на українську, Ніцой не захотіла брати участі в ефірі й пішла зі студії.
Нагадаємо, в законопроекті про державну мову, підтриманому в першому читанні Верховною Радою, передбачено кримінальну відповідальність за приниження державної мови.

Related

Політика 4322344366934548344

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item