Покупець Tesla Model 3 показав дефекти моделі
https://povnatorba.blogspot.com/2018/12/tesla-model-3.html
Якщо для більшості користувачів в Україні електрокари Tesla - це щось з розряду недосяжної мрії, то в більш розвинених країнах автовласники вже кілька років експлуатують різні моделі компанії Ілона Маска і раз по раз виявляють у них неприємні сюрпризи.
То програмісти накосячать з новим оновленням програмного забезпечення авто, то черговий довірливий водій звинуватить автопілот Tesla в ДТП, а кілька сотень власників Model S у Норвегії і зовсім залишилися обдуреними кілька років тому, коли компанія підсунула їм машини з заниженою кількістю кінських сил.
Чергові "косяки" зауважив власник новенької Model 3 і автоблогер Джейсон Фенске. На своєму каналі Engineering Explained він опублікував відеоогляд дефектів у кузові електрокара, який щойно доправили з заводу.
За словами Джейсона, за фарбування авто в червоний колір він віддав $2500 (так, так, не за дві з половиною євробляхи, а за фарбувальні роботи). Але, послуга виявилася, м'яко кажучи, неякісною: на передніх дверях і в задній частині автомобіля зустрічалися подряпини і відколи. Можна припустити, що кузов пошкодили під час транспортування автомобіля, але автоблогер показує і залишки сміття під шаром фарби. Ось уже точно, як тобі таке, Ілоне Маск?
Крім неякісних фарбувальних робіт, Джейсон помітив і проблеми в геометрії автомобіля. Заміри щілин між капотом і крилами автомобіля показали, що ліва сторона відрізняється від правої на два міліметри. Різницю на відео було помітно навіть неозброєним оком.
Подібна ситуація була і з різницею щілин між дверима, багажником і капотом автомобіля. Щоб порівняти, як інші автовиробники дотримуються подібних стандартів, Джейсон Фенске заміряв ті самі щілини на Subaru Crosstrek. Як не дивно, японські інженери виявилися точнішими, - там була лише одна більш асиметрична щілина, ніж у Tesla Model 3, та й то, з різницею всього 0,3 мм.
Звісно, багато адептів Tesla можуть сказати, що це не така вже й велика проблема, тим більше для автомобіля, який називають "бюджетним" і "народним". Але, варто зазначити, що рік тому в Tesla заявили, що поліпшили зазори в кузовних отворах Model 3 на "майже 40%". Цікаво, як тоді було раніше?
Як писало НВ, кілька місяців тому в Tesla впоралися з "виробничим пеклом" і вийшли на графік виробництва 5 тис. машин на тиждень.
Такий попит на найдоступніший електрокар від Ілона Маска привів до того, що компанія додала і Україну до списку країн, у яких можна замовити Tesla Model 3 на офіційному веб-сайті компанії.
Як писав глава Tesla Club Ukraine Назар Шимоне-Давида, з наступного року українці зможуть купити найдорожчу Tesla Model 3 за $55 тис. Така комплектація має запас ходу приблизно 500 км, максимальну швидкість 233 км/год, розганяється до сотні за 4,8 секунди, і коштує у США $65 тис. без податкових пільг.