Саакашвілі не візьмуть в партійну команду "Слуги народу"

Саакашвілі не візьмуть в партійну команду "Слуги народу"

Екс-президент Грузії Міхеіл Саакашвіліне зможе стати членом президентської партії "Слуга народу".

"Він не може потрапити в список будь-якої партії, бо в рамках чинного законодавства, він повинен був би прожити 5 років на території України. Він прожив 4 і напевно менше, тому що цей проміжок часу, він теж випадає з цього тимчасового циклу", - заявив глава парії і радник Володимира Зеленського Дмитро Разумков в ефірі "112-Україна".
За його словами, в партійні списки або для висунення по мажоритарці, по одномандатному виборчому округу, "не обов'язково бути членом партії, але інші обмеження відіграють важливу роль".
"Прийом або не прийом того чи іншого громадянина України в ту чи іншу громадську організацію, зокрема, партію, прописується як законодавством України, статутом, так і іншими нормативними документами, які розробляються тими чи іншими політичними силами", - додав Разумков.
У свою чергу Саакашвілі заявив про відсутність власних політичних амбіцій в Україні. "У мене немає жодних політичних амбіцій, тому що я був вже на всіх посадах, я все бачив. Я буду дуже обережним, коли буду на щось погоджуватися. Я через це проходив, я бачив, як це виглядає, і я не рвуся ні на які посади", - запевнив він.
28 травня президент Володимир Зеленський вніс зміни до указу свого попередника Петра Порошенка та повернув громадянство екс-губернатору Одеської області Міхеілу Саакашвілі.
Саакашвілі уже подякував Зеленському за указ про відновлення його громадянства України.
Екс-губернатор має повернутися в Україну в другій половині дня середи, 29 травня.

Related

Події в Україні 1114151287721703671

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item