Що це за дивна штука? Мама подарувала доньці подарунок, від якого та трохи не зомліла!!!

Це було при всіх!
Що це за дивна штука? Мама подарувала доньці подарунок, від якого та трохи не зомліла!!!
Трапляються, трапляються конфузи і там, де ти зовсім не чекаєш! Трапитися може всяке, ти раптом несподівано для себе самого потрапляєш в таку ситуацію, яка змусить тебе здорово почервоніти. 
18-річна Шелбі Донован опинилася у вкрай незручній ситуації, коли серед інших подарунків їй попався цей. Обрадувана дівчина миттєво розкрила його на очах у всіх, адже він був від мами, і відразу ж відчула жорсткий конфуз. Навіть гості затамували подих. Ось, подивися що вона вийняла з коробки!
«Я дивилася і ніяк не могла збагнути, навіщо мама подарувала мені це. Я точно знала, що сказати з цього приводу і на що це схоже, але не могла — переді мною була вся моя сім'я, а це 30 чоловік!» — розповідає дівчина.
Словом, це не те, що ти подумав — ребриста секс-іграшка виявилася тримачем для термочашки значних розмірів, з якої Шелбі любить попивати чайок.«Я зробила це не спеціально. Я просто шукала міцний тримач, намагалася знайти ручку, яка відповідала б її гуртку», — розповідає мама Шелбі, передає  ЗМІ
Загалом, сміялися до сліз всією сім'єю, і навіть бабуся, якій довелося давати заспокійливе! 

Related

Цікаво 8271243782795659762

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item