У Зеленського заговорили про регіональну мову для Донбасу

У Зеленського заговорили про регіональну мову для Донбасу

Статус регіональної для російської мови на Донбасі пропонує надати голова Офісу президента України Андрій Богдан. Водночас заявив, що виступає проти другої державної мови в Україні.
"Особисто моя думка: я б дозволив Донецьку і Луганську державну — українську, регіональну — російську і за умови, що після цього вони — територія України", — каже політик.
На запитання РБК-Україна "може, простіше відразу зробити російську другою державною?" відповів:
"Ні. Я сам зі Львова, у мене ж там "бандерівці", я за українську мову і я за Україну. Але у нас є проблема, її треба вирішувати. Ми говоримо нескінченно, а нічого не вирішуємо. А треба вирішувати".
На запитання, "а якщо так же захоче Харків і Одеса", Богдан відповів: "Давайте тоді всіх змусимо розмовляти українською? Тоді зупинимося на тому, що Україна — це у нас буде Тернопільська, Львівська та Івано-Франківська області".
У мережі висміяли нового співробітника Адміністрації президента Миколу Богославця.
На своїй сторінці у Facebook він написав пост про те, що почав працювати в Адміністрації Зеленського й описав завдання, якими буде займатися. У декількох реченнях зробив близько 10 помилок.
Богославець написав: "мижнародне спивробітництво", "тихнічна допомога", "инвестиції в Україну". Були зроблені помилки в словах "акредитований", "зв'язки" та допущені пунктуаційні неточності.

Related

Політика 2336014300752650112

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item