64-річну американку приймають за старшу сестру власної дочки. Але як їй вдалося не підкоритися віку?

Красуня радить почати піклуватися про себе якомога раніше, що потім пожинати прекрасні результати.

64-річну американку приймають за старшу сестру власної дочки. Але як їй вдалося не підкоритися віку?
Ось вона-вічна молодість!
Мати, якій за шістдесят, каже, що її постійно приймають за сестру дочки, яка вдвічі молодша.
64-річна модель і тренер відносин Анджела Пол з Бредфорда почала дбати про своє здоров'я у віці двадцяти років після того, як їй був поставлений діагноз системного червоного вовчака (тривалий стан, що викликає запалення в суглобах, шкірі та інших органах). Анджела вирішила ретельніше піклуватися про своє здоров'я, і її спосіб життя допоміг зупинити симптоми хвороби без використання ліків. Натомість вона медитувала, займалася спортом і дотримувалася здорової дієти.
Їй було 30 років, коли вона народила свою доньку, Аріель (зараз їй 34 роки) і присвятила своє життя вихованню дитини та подорожам зі своїм чоловіком, Аланом (69 років). Анджела, яка зараз живе в Каліфорнії, США, працювала моделлю з 16 років, але вирішила закінчити кар'єру, коли стала матір'ю. З її успішними генами і турботою про здоров'я, жінка не постаріла. Єдиний продукт, який вона використовує для поліпшення свого зовнішнього вигляду, — це фарба для волосся. Вона каже, що секрет молодості полягає в тому, щоб практикувати медитацію і триматися подалі від м'яса або птиці, чим вона займається вже 38 років.
"Насправді немає великого секрету в тому, щоб виглядати витончено 64 роки, генетика допомагає. Але спосіб життя є великим показником того, наскільки красиво старіє людина, — сказала Анжела. — У свої 20 років я відчувала себе повною життя, з упевненістю та енергією, але потім мені поставили діагноз вовчак, який, на щастя, я змогла вилікувати без ліків. Це був тривожний дзвінок, щоб значно відступити від мого високого темпу життя".
"Мені було 30 років, коли я народила свою єдину дитину після виснажливих 36-годинних пологів і екстреного кесаревого розтину. Це була абсолютна радість бути матір'ю, і більшість моїх років були присвячені її вихованню і подорожам з моїм чоловіком і дочкою. Хоча це був новий розділ в моєму житті, це був також час переходу, коли я дійсно не знала, хто я, крім того, що була дружиною і матір'ю.
У мене більше не було бажання працювати моделлю повний робочий день, оскільки я робила це з 16 років, але я намагалася зрозуміти, як визначити і висловити нову версію себе в цьому новому розділі.
У моєї мами була красива шкіра і густе волосся, які передаються по спадку, так що у мене з самого початку була хороша генетика. Я ніколи не курила і не пила багато в підлітковому віці і студентських роках, так що це допомагало, і я завжди була великим шанувальником хорошого сну. Для мене сон — це моя допомога номер один для здоров'я та краси", — розповіла жінка.
"Крім того, як модель я знала все про переваги догляду за шкірою; перебування на сонці і ефективні косметичні засоби", — додала красуня.
Анджела каже, що її часто приймають за сестру її дочки, коли вони разом гуляють, і вона часто отримує більшу кількість уваги від чоловіків, ніж жінки на десятки років молодші за неї.
"Я думаю, що ми повинні піклуватися про себе зсередини в першу чергу і насамперед за межами зовнішніх поверхневих засобів", — сказала вона. — Я їм органічну їжу якомога більше і маю кілька невеликих прийомів їжі в день, бо це полегшує травлення. Я їм авокадо в день, п'ю гарячу воду зі свіжим імбиром та лимоном насамперед з ранку і обмежую себе одним прийомом кави в день до полудня.
Я не п'ю багато алкоголю, але коли п'ю, то волію трохи горілки, ніж вина, бо вона чистіша і містить менше цукру. У багатьох відносинах я відчуваю себе краще фізично і емоційно у свої шістдесят, ніж в сорок. Я завжди любила танцювати, але близько п'яти років тому почала відвідувати уроки танців Зумба чотири-п'ять разів на тиждень. Я дуже люблю це, і це змушує мене відчувати себе живою, молодою та сексуальною. Люди часто кажуть, що ми із донькою більше схожі на сестер, ніж на матір з дочкою".
"Люди реагують на мій вік зазвичай з подивом або з припущеннями, що я, мабуть, зробила багато косметичних операцій або повинна бути анорексичкою — обидва з яких не відповідають дійсності. Якщо люди запитують, я охоче ділюся своїм вибором способу життя. Але люди хочуть отримати кінцевий результат, але не готові виконувати всю необхідну роботу", — ділиться інформацію містер Пол.
Анджела, яка написала дві книги, засновані на красі старіння, говорить, що вона насправді проти концепції косметичної/пластичної хірургії і навмисне уникала її будь-якою ціною.
"Особисто я проти косметичної хірургії з кількох важливих причин, одна з яких — я хочу виглядати як можна природніше.
По — друге, я намагаюся уникати будь-яких операцій, наскільки це можливо, — сказала вона. — По-третє — марнославство для мене полягає в тому, що люди не зададуть питання, що я зробила з собою, якщо операція буде очевидною.
Є багато натуральних продуктів і процедур, які можуть допомогти зі старінням, наприклад, я займаюся йогою для обличчя кожен день, щоб підтягнути щелепу і підборіддя. Я відчуваю, що заохочення жінок (особливо молодих жінок) до природного старіння є частиною послання, яке я підтримую і якого я дотримуюся. Якщо не вважати операції кесаревого розтину, єдиною косметичною процедурою, яку я зробила, були брекети на зубах, коли мені було за тридцять".
"Я б сказала, що моя краща порада — почати піклуватися про себе якомога раніше, і ви будете пожинати плоди пізніше в житті. Мова йде про те, щоб бути найбільш здоровою версією себе. В сучасній культурі та соціальних мережах жінки завалені повідомленнями про те, як вони повинні виглядати, тому я дійсно вважаю, що важливо перестати порівнювати себе з ким-небудь", — підсумувала Анджела.

Related

Цікаво 476116405468571872

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item