“Маю стати президентом”: Тетяна Чорновол зробила гучну заяву

“Маю стати президентом”: Тетяна Чорновол зробила гучну заяву

Екснардеп Тетяна Чорновол відповіла на гострі питання у програмі “Досьє із Сергієм Руденком”.

Про це інформує “Еспресо”.
Ким ви себе більше відчуваєте: журналістом, революціонером, політиком, творцем історії?
Державним діячем.
Чи мрієте ви стати президентом України?
Ні. Одного разу тільки мені спало таке на думку. Я пливла на поромі до Грузії, це був 2015 рік, і побачила тоді вже окупований Крим… Тоді виникла думка: я таки маю стати президентом України, щоб повернути Крим. Оце єдиний раз. Заради якихось власних амбіцій – ні.
Ви поза парламентом чим збираєтеся займатися?
Я зараз займаюсь політикою.
До журналістики вже не будете повертатися?
Це буде неправильно. Ми з вами говорили, що я ж не зовсім журналіст. У мене інша мета в цьому житті. Журналістика була зброєю.
А якою є ідеальна Україна для Тетяни Чорновол?
Ідеальної бути не може.

Related

Політика 793900526611875643

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item