На Донбасі снайпер застрелив молодого бійця

На Донбасі снайпер застрелив молодого бійця
22-річний волинянин загинув сьогодні від кулі снайпера

У зоні ООС вбили молодого бійця ЗСУ. Загиблому Миколі Сорочуку було 22 роки, родом він з Волинської області.

 
На Донбасі в середу, 22 січня, снайпер застрелив 22-річного українського військовослужбовця Миколу Сорочука. Про це повідомила відома українська волонтер, медик Ярина Чорногуз на своїй сторінці у Facebook.
 
"Сьогодні пішов із життя хлопець, якого я любила. Люблю. Сьогодні вночі він написав мені, що шкодує, що не зміг вчора мене побачити і почути. А сьогодні вранці його вже немає. Я не вірю в це. Не вірю, що ніколи не почую цей голос більше. Нехай слово "мир" застрягне вам у горлі і "вжене та війна" так само. Я хочу смерті тому снайперу, який це зробив. І він її отримає", - написала вона.
Інформацію про загибель волинянина в коментарі інформаційному агентству Волинські новини підтвердив голова Луцької РДА Тарас Яковлєв.
 
Нагадаємо, за добу 20 січня на Донбасі зафіксували 10 ворожих обстрілів. Тоді загинув один український військовий, ще один був поранений.

Related

Події в Україні 2733829810638435736

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item