Коронавірус: вчені прояснили попит на туалетний папір
https://povnatorba.blogspot.com/2020/03/blog-post_643.html
Вчені пояснили, що змушує людей по всьому світу під час епідемії коронавірусу купувати у величезній кількості туалетний папір.
Через швидке поширення коронавірусу у світі і впроваджуваний в багатьох містах і країнах карантин люди кинулися купувати не тільки продукти, медичні маски, антисептики, а й туалетний папір. Його просто змітають із магазинних прилавків у Європі, США, Японії, Великій Британії, Ісландії, Австралії, Новій Зеландії, пише World Economic Forum.
Вчені пояснили, чому так сильно зріс попит на цей засіб гігієни в критичний час.
За словами фахівців, туалетний папір - це свого роду елемент контролю і безпеки.
"Коли люди чують про коронавірус, вони бояться втратити контроль, а туалетний папір виглядає як спосіб, принаймні, забезпечити гігієну і чистоту", - заявила викладач Квінслендського технологічного університету з питань громадського здоров'я та соціальної роботи Ніка Едвардс.
При цьому вона додала, що полиці супермаркетів досі заповнені паперовими рушниками і серветками.
Едвардс підтримав доктор Брайян Кук з Університету Мельбурна.
"Для людей туалетний папір - це елемент контролю і безпеки. Є так званий "фу-ефект", коли мова йде про гігієну без використання туалетного паперу. До того ж людям подобається відчувати, що вони "щось роблять", коли відчувають небезпеку", - сказав учений.
Також він зазначив, що багато хто під час простудних захворювань обирає туалетний папір, а не паперові серветки чи носові хустки. Брайян Кук додав, що до того ж туалетний папір "відносно дешевий".
Доктор Девід Саведжі з Університету Ньюкасла назвав туалетний папір "ідеальним продуктом".
"Це взагалі нешвидкопсувний продукт і один з небагатьох товарів, яким гарантовано колись да скористаються", - сказав він.
Доктор Алекс Рассел з Центрального університету Квінсленда заявив, що люди заходжуються купувати продукти, дезинфікуючі засоби і туалетний папір, тому що налякані.
Раніше ми повідомляли, що японський магазин "прокляв" туалетний папір. У торговому закладі втомилися від постійних крадіжок туалетного паперу, тому наклали на товар "страшне прокляття".
Також ми писали, що австралійка купила туалетний папір на 3264 долари.