Мене вразило, що у сусідній палаті лежали медсестри, які працювали у цьому відділенні — депутат міськради Івано-Франківська, який перехворів на COVID-19

Мене вразило, що у сусідній палаті лежали медсестри, які працювали у цьому відділенні — депутат міськради Івано-Франківська, який перехворів на COVID-19
Степан Руднянин — депутат Івано-Франківської міської ради. У червні разом з дружиною перехворів на коронавірус  три тижні провів у обласній клінічній лікарні міста і ще два довелось лікуватися вдома. 
Дружина Степана самоізолювалась, а дітей подружжя відправило до бабусі та дідуся.
Про перебіг захворювання, ставлення до карантинних обмежень та відновлення після  госпіталізації Степан Руднянин розповів "Українській правді SOS".
— Коли і з якими симптомами ви звернулися до лікаря?
— Симптоматика в мене була класична. Субота вечір, 13 червня, піднялася температура до 38,2. На ніч випив парацетамол, відповідно, трохи температура спала. У неділю температура трималася 37,5 орієнтовно, в понеділок вже фактично не було температури, але було ослаблення організму. У вівторок, перед тим, як йти на роботу, поїхав зробити ПЛР-тест. 
Ургентно через приймальне відділення мене направили на комп’ютерну томографію легень, де було виявлено запалення. Мене госпіталізували.
— Ви контактували з сімейним лікарем чи самостійно приїхали у медзаклад?
— Я сам проявив ініціативу, без звернення до сімейного лікаря.
— Ви були готові до того, що вас одразу госпіталізують?
— Ні, не був готовий. Але була симптоматика, явне запалення, тому було без сумнівів (що треба лягати у лікарню — Pravda SOS).
Аналогічно моя дружина і діти пройшли ПЛР-тестування. Слава Богу, що в дітей були негативні результати, проте в дружини був позитивний. Їй також зробили комп’ютерну томографію — легені, на щастя, були чисті, тому дружину відправили на самоізоляцію додому і виписали медикаменти для приймання.
— Чи змогли ізолювати дітей від дружини?
— Так, ми, на щастя, змогли ізолювати (їх  ред.) до бабусь і дідусів.
— Як проходило ваше лікування?
— Воно тривало приблизно до трьох тижнів. Я вдячний лікарям. У мене захворювання пройшло відносно нормально, без серйозних ускладнень. Єдине, що дало ускладнення на легені — запалення.
Лікували антибіотиками, гепатопротекторами (лікарськими препаратами, які підвищують стійкість печінки до впливу патологічних факторів та відновлюють її функції при різних ушкодженнях — Pravda SOS), препаратами для розрідження крові, для підтримки серця, вітамінними комплексами.
Через тиждень-півтора зробили повторну томографію легень, яка знову показала запалення. Тоді ж зробили повторний ПЛР, який знову був позитивним. 
Загалом ще двічі мені робили ПЛР-тести, які були негативні, останній перед випискою з лікарні.
— Щодо перебігу вашої хвороби. Із симптомів була лише підвищена температура?
—  Була температура, був кашель та класичне запалення легень. 
 
Степан Руднянин: "Я своїм прикладом спілкування людям доношу, що не варто легковажити"
— Які емоції у вас виникали, коли ви перебували у лікарні? Що було складно?
— Емоційно було, напевно, складно в перший день, особливо в першу ніч. Коли ти не знаєш, що це таке і як з цим боротися. Багато чого переосмислюється в такі моменти. 
Але потім вже, як заведено, звиклося — людина може пристосуватися до будь-якої ситуації. Звичайно, хотілося швидкого одужання...  
— Яка реакція у співробітників та колег на ваше інфікування?
 Я всім перетелефонував. Співробітники пішли здати ПЛР-тести, знайомі, з якими я контактував протягом останнього тижня, також були попереджені. 
Були такі з мого оточення один-двоє, які дійсно сказали, що в них підтвердився коронавірус. У всіх інших — негативний результат. Переживали, звичайно, всі.
— Як ви почуваєтесь зараз, чи є наслідки перенесення хвороби?
— Зараз я вже почуваюся нормально. Останній тиждень-два відновлюю вранішні  пробіжки.
Мене виписали в перших числах липня, але перші два тижні я ще був на ізоляції вдома, приймав таблетовані медикаменти і відверто була слабкість організму. 
— Як перенесла хворобу ваша дружина?
— У моєї дружини була сильна слабкість організму, яка призводила до запаморочення. Ледь не втрата свідомості. Хоч з легенями все добре. Зараз дружина  почувається добре. 
Ми вже відійшли разом від хвороби і перебуваємо з дітьми. Окрім останніх ПЛР-тестів, коли ми одужали, то здавали двічі ІФА-тести. Перший ІФА-тест показав, що антитіл у нас незначна кількість, зараз вже більше виробилось. 
Чим небезпечний цей вірус — він непередбачуваний, він сприяє тромбоутворенню, може дати на будь-які органи ускладнення.
— У нас в країні досі багато людей, які не вірять в COVID-19. Ви, як депутат міськради, чи спілкувалися зі своїми виборцями після того, як перехворіли — інформували про коронавірус і важливість дотримання карантинних обмежень? 
— Я б не сказав, що не вірять, напевне, вже змирилися. Побутує думка, що всі мають перехворіти, головне, щоб не одночасно.
Звичайно, я спілкувався. Була можливість і на ефірі спілкуватися й розказати свою історію, доносив важливість дотримання санітарних вимог.
Люди реагують подвійно — багато хто ставиться дуже скептично; і наводять статистику, від яких інших хвороб помирають більше…
Я своїм прикладом засвідчую те, що дійсно пандемія існує, вірус існує, і наразі вакцини від нього немає. Тут все залежить від організму і від дотримання вимог (карантинних —  Pravda SOS)
Я був у лікарні і бачив людей, які, наприклад, сьогодні нормально, а наступного дня вже на кисневих масках. Мене вразило, що у сусідній палаті лежали медсестри, які працювали у цьому відділенні (де хворі з COVID-19 — Pravda SOS). Тобто люди, які виконували свою роботу, також перехворіли і змушені були бути на ізоляції і на лікуванні.
Я своїм прикладом спілкування людям доношу, що не варто легковажити.
— Чи змінилося особисто ваше ставлення до коронавірусу перед тим, як ви перехворіли і після?
— Не можу сказати, що кардинально змінилося. Я не вважав, що це світова афера. 
Особисто я розумію, що те, що я вже перехворів — за результатами ІФА-тестів, є вироблені антитіла — то на деякий період я маю тимчасовий захист.
Прикро визнавати те, що люди змучились від карантинних обмежень. Зараз йдуть масові послаблення, в той час, коли навпаки в нас зростає кількість захворювань. Люди хочуть виходити з карантину.

Related

Суспільство 3046747717704841338

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item