Набирає популярності нова соцмережа: особливості та перші скандали

Набирає популярності нова соцмережа: особливості та перші скандали

Соцмережа Clubhouse, яку торік створили підприємці Пол Девіс та Рохан Сет набирає обертів. Додаток став популярним під час пандемії. Поки що він 1-й у рейтингу Apple App Store у Німеччині, Італії, Японії та Туреччині.

Особливістю Clubhouse є те, що користувачі спілкуються там лише аудіоповідомленнями, пише The New York Times. У травні 2020 року сервіс коштував $100 млн, а у січні 2021 року - $1 млрд.

Серед користувачів додатку: Ілон Маск, актор і музикант Джаред Лето та зіркова телеведуча Опра Вінфрі. Соцмережа вже має 2 млн активних користувачів на тиждень по всьому світу. Аби швидко зареєструватися, потрібно отримати запрошення від уже підтвердженого користувача. Інакше доведеться стояти у віртуальній черзі та чекати, доки програма підтвердить запит.

Не обійшлося і без скандалів: у Clubhouse відсутня цензура, а тому багато жителів Китаю почали завантажувати додаток. Там обговорювали такі теми як протести у Гонконзі, через що влада КНР заблокувала соцмережу.

Працівникам компанії Facebook дали завдання створити аналог Clubhouse після того, як там зареєструвався Марк Цукерберґ.

Related

Цікаво 5286690246383093951

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

ЄДИНІ НОВИНИ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item