Вподобання різко змінилися: Tik-Tok-блогерка, яка втрапила у мовний скандал, перепросила

Вподобання різко змінилися: Tik-Tok-блогерка, яка втрапила у мовний скандал, перепросила

Блогерка запевнила, що їй подобається жити в Україні і жодного образливого слова у бік цієї країни вона не сказала.

15-річна Tik-Tok-блогерка, яка напередодні загриміла до "Миротворця" через цинічні вислови про українську мову, записала нове відео вже державною мовою. Дівчина попросила вибачення і зізналася, що не хотіла ображати людей.

"Я прошу пробачення за негативні висловлювання щодо української мови. Усі в цьому житті роблять помилки і я — не виняток. Це була реакція на образи у мій бік через погану вимову, коли розмовляю українською. Насправді ж я добре знаю українську. Я добре нею володію, але з невеличким акцентом", — зазначила вона. 

Також блогерка запевнила, що їй подобається жити в Україні і жодного образливого слова у бік цієї країни вона не сказала. Дівчина наголосила, що не хотіла нікого образити, і сподівається, що усі це зрозуміють.

Тим часом, у Дніпрі 

"Краще вивчу французьку, ніж українську": у Дніпрі звільнили баристу, яка порушувала "мовний" закон звільнили працівницю кафе, яка не знала, що таке "тістечко" і говорила, що "Дніпро — "руське" місто. Власниця закладу заявила, що обиратиме працівників зі знанням державної мови. 


Шкарпетки, а не носки: 4-річна блогерка зі Львова дає мовні поради у Instagram.

Related

Гаряча новина 1811796666970081828

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item