Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене

Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене

Ірина Дмитрієва, мама 4-річної Лізи, яка загинула через ворожий ракетний удар по центру Вінниці, написала чуттєвий допис, у якому зізналася, що все ще не вірить у смерть власної дитини. Кожне її слово просякнуте суцільним болем.

Про це повідомляють ЗМІ із посиланням на фейсбук-сторінку Дмитрієвої. 

Я не вірю. Майже місяць минув після жахливої трагедії...Мені здається, що Ліза чекає на мене вдома...Я на власні очі все бачила і пам'ятаю, але перебуваю у іншій реальності. Не вірю... І не хочу жити у новій жахливій реальності", - пише жінка.4

"Моя любов, моя кохана дівчинка, ти була такою життєрадісною і навчила мене любити безумовно, не зважаючи ні на що! На жаль, так мало часу я була твоєю мамою, так мало... Ми обов'язково з тобою зустрінемося. Моє серце навіки з тобою, моя душа плаче. Кляті нелюди, рашисти вбили тебе і мене... Хай кожна сльоза українця стане смертельним ядом для тисячі орків. Їм немає прощення, тільки жорстока смерть ворогам!!!", - додала вона.

Дмитрієва також дякує всім за підтримку.

"Я не знаю, чому мене залишили на цій землі жити, я не розумію навіщо. Потрібен тільки час. Але поки я не хочу вірити, наче страшний довгий сон", - резюмує згорьована мати. 

Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 02
Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 03
Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 04
Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 05
Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 06
Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 07

Нагадаємо, 14 липня російські окупанти випустили 3 ракети по офісній будівлі у Вінниці.

Президент Володимир Зеленський назвав обстріл терористичним актом.

Відомо, що війська РФ вдарили по Вінниці ракетами "Калібр" з акваторії Чорного моря.

Мама загиблої внаслідок обстрілу Вінниці 4-річної Лізи написала емоційний допис: Не вірю...Кляті нелюди вбили тебе і мене 08

Related

Суспільство 5018362398689248916

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item