Чоловік помер на сім хвилин після аварії та побачив свої минулі життя

Чоловік помер на сім хвилин після аварії та побачив свої минулі життя
Чоловік, який помер на сім хвилин після аварії, розповів, що він бачив у цей момент / Фото: pixabay.com

Його взяли "в ураганну подорож" і показали різні колишні життя.

Чоловік, який помер на сім хвилин після аварії на своєму скутері, розповів, що він бачив у цей момент.

Після ДТП Джона Девіса було доставлено до лікарні, і після клінічної смерті медикам вдалося знову змусити його серце битися.

Все це сталося ще 1987 року, але спогади Джона про свій навколосмертний досвід все ще яскраві. Ними він поділився з YouTube-каналом The Other Side.

Джон сказав: "Я заплющив очі, коли помер, і мені здалося, що наступної секунди я стояв у найкрасивішій будівлі, яку я коли-небудь бачив. На той час я цього не знав, але у кожного з нас є духовні наставники, які перебувають з нами, коли ми вступаємо в наше життя. Фактично духовні наставники допомагають нам планувати своє життя. У мене був духовний наставник. Він сказав: "Я твій духовний наставник. Мене звуть Алан".

Джона відвели до круглого будинку, щоб він міг подивитися свій "Огляд життя".

"Раптом екрани кінотеатрів спалахнули, і на них почали показувати різні епізоди з мого життя", - сказав Джон. "На одному екрані був я в дитинстві, на іншому — у підлітковому віці, на третьому — у початковій школі, і на ньому було показано все моє життя аж до 21 року. І в цей момент мій гід пояснив мені, що у кожного є огляди життя, і вони можуть бачити своє життя таким, яким воно було тоді".

Потім Алан вивів Джона на вулицю, де він зміг подивитися ще один великий екран – що показує йому, якими були його попередні життя.

"Одне життя, яке він показав мені, було життям ченця. В другому житті він показав мені, що в мене є тачка повна взуття, і в тому житті я був торговцем взуттям. Третє життя, яке він мені показав, було життям рибалки. У мене був дерев'яний човен і сітка, і моя робота полягала в тому, щоб ловити рибу для села".

Пізніше Джона, за його словами, відвезли до гігантської бібліотеки.

Він сказав: "На дивані сиділа жінка. У неї було довге, як смола, чорне волосся до талії, вона була одягнена в щось на зразок пурпурно-бордової сукні і дивилася те, що сьогодні ми б назвали телевізором з плоским екраном. Вона спостерігала за битвою, яка сталася на Землі 200 років тому між індіанськими племенами рівнин та кавалерією США. Пам'ятаю, я подумав: "Як вона може дивитися битву, яка сталася декілька сотень років тому, коли у нас тоді навіть не було відеомагнітофонів? Мій хлопець сказав мені, що все записується, і навіть зараз я не розумію, як це можливо, тому я просто думаю про це як про Божу справу".

У Джона також був час сходити до замку, де була ще одна жінка – цього разу з "полуничним світлим волоссям".

"Вона дійсно підійшла до мене під час цього досвіду, і ось щось, за що я й досі лаю себе… Ось я на іншому боці, я міг би запитати цю дівчину про що завгодно, але вона підійшла до мене і сказала: "Я можу щось допомогти тобі знайти?". Знаєте, що я їй сказав? Я сказав: "О, ні, дякую. Я лише дивлюся". Я міг би запитати її про що завгодно", - поділився він.

Нагадаємо, нещодавно пожежник розповів про те, що бачив та відчував під час клінічної смерті. Він також пережив навколосмертний досвід.

Related

Цікаво 2857012963974287591

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item