Євробачення-2024: шведський співак втрапив у гучний скандал

Євробачення-2024: шведський співак втрапив у гучний скандал
Ерік Сааде потрапив у скандал

Артист порушив правила Євробачення. Співак вийшов на сцену з символом Палестини. Таким чином він хотів продемонструвати своє походження.

Гучний скандал розгорівся навколо шведського співака Еріка Сааде. Він вийшов на сцену з символом Палестини.

Зазначається, що виконавець не є учасником цьогорічного конкурсу, але виступав на відкритті разом зі співачками Елені Фурейра та Chanel. Під час виступу артист порушив правила Євробачення. Він вийшов на сцену з символом Палестини - арафаткою, яка була обмотана навколо зап'ястя.

Згідно з правилами, членам команд, виконавцям і вболівальникам заборонено демонструвати будь-які прапори країн, які не беруть участі в конкурсі, а також показувати або робити будь-які політичні жести.

Організатори Євробачення 2024 вже прокоментували інцидент. Вони зазначили, що Ерік Сааде був знайомий з правилами. Тому їм шкода, що співак їх проігнорував.

"Пісенний конкурс Євробачення - це жива програма. Усі артисти ознайомлені з правилами конкурсу. Нам шкода, що Ерік Сааде вирішив знехтувати неполітичним характером події", - йдеться в повідомленні організаторів, пише SVT.

Ерік Сааде вже прокоментував скандал. Він зазначив, що в дитинстві отримав арафат від батька, який є палестинцем. Співак зізнався, що одягнув його на зап'ястя, щоб мати щось автентичне і показати своє походження.

"Ту арафатку я отримав від батька ще маленьким хлопчиком, щоб ніколи не забувати, звідки родом. Тоді я не знав, що колись це назвуть "політичним жестом". На мій погляд, це просто расизм. Я просто хотів бути інклюзивним і носити щось автентичне для мене, але EBU, здається, вважає мою етнічну приналежність суперечливою. Це нічого не говорить про мене, але все говорить про них. Я говорю, як гасло ESC цього року: United by music", - обурився співак.

Раніше повідомлялося, що представницю Ізраїлю на пісенному конкурсі Євробачення-2024, співачку Еден Голан, супроводжуватиме охорона. 

Related

Цікаво 6433436959766330974

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item