"Я знаю, що таке сидіти в клітці". Савченко озвучила причину поїздки до Москви


Надія Савченко заявила, що до останнього не знала, чи дозволений їй в'їзд до РФ
Народний депутат України Надія Савченко заявила, що головною метою її візиту в Росію була підтримка українського політв'язня Миколи Карпюка, якого звинувачують в участі у бойових діях у 1994-1995 роках проти армії РФ.
"Моя сестра сказала, що вона обов'язково поїде підтримати Карпюка на суді. Він вольова людина, сказав, що на етап він не поїде. Я теж в свій час так говорила. Проти моєї сестри порушена кримінальна справа в Росії і вона досі не закрита. Тому я вирішила, що поїду я... Я просто хотіла підтримати людину. Я знаю, що таке сидіти в клітці і не бачити ні одного українця в залі. Це дуже погано", - заявила вона в ефірі телеканалу 112 Україна.
Нардеп Савченко наголосила, що до останнього не знала, чи дозволений їй в'їзд до РФ. "Я ризикнула. Я хочу показати українцям, що не потрібно боятися", - додала вона.
Раніше НВ повідомляло, що 26 жовтня Савченко прибула до столиці Росії Москви. Вона відвідала розгляд апеляції українських політв'язнів Миколи Карпюка та Станіслава Клиха у Верховному суді РФ в Москві. Українців звинувачують в участі у бойових діях у 1994-1995 роках проти армії РФ на стороні президента Ічкерії Дудаєва.
В той же час її колишній адвокат Марк Фейгін розкритикував провокаційний візитСавченко до Москви. Однак у Кремлі заявили, що немає причин реагувати на приїздСавченко до Москви, так як всі "процедури щодо неї виконані", в'їзд до РФ їй не закритий.

Related

Суспільство 7290490708618473449

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item