Я сувора мама, але справедлива - Оксана Марченко

Я сувора мама, але справедлива - Оксана Марченко
За словами улюблениці телеглядачів Оксани Марченко, її життєвий пріоритет - родина. 
Оксана цінує затишок і тепло, дбайливо зберігає свої відносини з чоловіком, а діти Богдан і Даша завжди можуть розраховувати на їх з батьком підтримку. Своїми секретами краси і гармонії телеведуча поділилася з читачами газети "7я".
Як розповіла Оксана, вона дуже вдячна Богу за те, що подарував їй таку людину, як її чоловік Віктор Медведчук, який став для теледіви надією і опорою.
"Щомиті відчуваю його підтримку - психологічну, фізичну і моральну. Його участь в реалізації всіх проектів нашої сім'ї, соціальних, політичних проектів нашої країни - безцінне. Загальна хвиля мислення, настрої, життя завжди надихала мене на нові грані почуттів по відношенню до нього. Дякую Господу, що він є у мене!" - сказала Оксана Марченко.
За словами телеведучої, на негатив, який іноді вихлюпується зі ЗМІ в сторону її сім'ї, вона намагається не реагувати.
"Багато поняття не мають, хто такий Віктор Медведчук і чим він займається. Та й знати не хочуть. Кому взагалі потрібна правда, коли є політична доцільність? Правлять бал гроші і політика, жадібність і гординя. Майже не залишилося любові і співчуття. Люди повинні перестати інвестувати в ненависть. Ми всі живемо в одній країні, не залежно від іноді полярних поглядів. І сьогодні, щоб її зберегти, ми повинні поважати право кожного на свою власну думку стосовно історії, релігії, мови", - впевнена улюблениця телеглядачів.
"Мені іноді кажуть: а ти бачила, там написали таке-то... Але у мене це не викликає ні інтересу, ні емоцій", - підкреслила телезірка.
Секрет краси і здоров'я Оксани Марченко простий - фітнес, біг, багато плавання, заняття з тренером, відмова від алкоголю і цукру, 5-7 км піших прогулянок щодня. А ще, як виявилося, Оксана - сувора мама, але - справедлива.
"Суворість - це не означає накричати або поставити в куток. Покарання бувають різними. І найгірше покарання для людини - коли він сам розуміє, що він не правий. Я намагаюся бути строгою, принциповою, іноді в чомусь навіть жорсткою. Даша знає: якщо мама каже "ні" - це означає, ні. Богдан навчається в школі Paris school of business. Але після закінчення свого навчання він хоче працювати і жити в Україні, тому що для себе давно відповів на це питання. Даша вчиться в школі в Києві, цікавиться танцями, грає на гітарі, співає, веде звичайне життя школярки її віку з усіма наслідками - екскурсії, шкільні друзі, коло інтересів досить великий. Вони знають, що на нашу з татом допомогу завжди можуть розраховувати", - зізналася Оксана Марченко.
За словами теледіви, її улюблене місце в будинку - кухня.
"Кухня - це тепло чашки чаю, тепло спілкування. Це місце, яке не потребує ніякого етикету і не визнає статусів. Адже коли ти голодний, коли тобі потрібно подумати, коли ти хочеш поговорити з найближчими друзями або поплакати, ти йдеш на кухню. І взагалі, дуже багато домашніх справ я вирішую на кухні. У мене там є свій куточок, і до мене туди приходять люди", - поділилася Оксана.
Вона вважає допомогу іншим сенсом свого життя.
"Чим ти можеш - служи людям. Це велике щастя. Ось в цьому секрет справжньої краси. Вірю, що найкрасивіші роки мого життя - попереду", - підкреслила Оксана Марченко.

Related

Суспільство 8692981018253518473

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item