Президент США зробив важливу заяву після зустрічі з Кім Чен Ином

Президент США зробив важливу заяву після зустрічі з Кім Чен Ином

Президент США Дональд Трамп після зустрічі з лідером КНДР Кім Чен Иномназвав її "одноразовою".
Про це повідомляє Associated Press.
"Я дійсно відчуваю себе впевнено. Я відчуваю, що Кім Чен Ин хоче зробити щось надзвичайне для своїх людей, і він має таку можливість, проте більше він її не матиме. Я думаю, що досить швидко зрозумію, чи відбудуться позитивні зрушення. І якщо я зрозумію, що цього не станеться, я не буду витрачати свій час. Я не хочу витрачати час.
Ця зустріч – одноразовий постріл", - сказав Трамп.
Лідер Північної Кореї Кім Чен Ин боїться військового перевороту в країні. Це причина того, чому він неохоче дав згоду на зустріч із президентом США Дональдом Трампом у Сінгапурі.

Related

Події у світі 6300419683513049171

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item