14-річний школяр має власну пасіку

14-річний школяр має власну пасіку

Роман Прус із села Завітне на Волині з 4 класу має власну пасіку. Цьогоріч викачав 30 л. меду.
Хлопець тримає 3 бджолосімї, а нещодавно отримав у подарунок від батька медогонку, пише Волинь.
"Наш сусід Олександр Новосад тримав пасіку, мені було цікаво спостерігати за бджолами. Сидів біля вуликів у самих шортах, а жодна не вкусила. Якось сказав батькові, що я сам би став пасічником. Він подарував мені вулик з трьома рамками. Тоді викачав 1,5 літра меду. Він видався мені найсмачнішим, бо ж був перший. Цього року мед викачував вже двічі: отримав по 15 літрів травневого і липового", - розповів Роман.
У нашій родині бджолярів ніколи не було. Я і тепер до пасіки діла не маю. Тільки синові допомагаю", - сказав батько хлопця Володимир Прус.
Роман перейшов до 9 класу. Навчається на "відмінно". Мріє стати медиком.
15-річний Микита Накалюж­ний з Маріуполя на Донеччині на вихідних у місцевому військовому госпіталі безкоштовно стриже бійців. Планує робити це впродовж усього літа.

Related

Суспільство 5484744622899361747

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item