Працівники керченського коледжу розповіли подробиці трагедії

Працівники керченського коледжу розповіли подробиці трагедії
Після вибуху у керченському коледжі першими допомагати пораненим дітям почали працівники закладу.
Вони розповіли, що "швидкі" дуже довго їхали. А у медсестри швидко закінчилися бинти, джгут був лише один, передає телеграм-канал Mash.
"Діти горять в їдальні ..., діти закривавлені: у когось руки немає, у кого що ... Я спочатку в ступорі була, а потім пішла – кому джгут накласти, кого бинтувати. Вчителі фізкультури допомагали – виносили постраждалих, на матах, на дверях, носилок не вистачало", – згадує медсестра Ірина Курбанова.
Водночас вахтер політехнічного коледжу Наталія Понікаровська розповіла, що у перші хвилини вибуху був справжній жах.
"Після другого вибуху мені здавалося, що "швидка" дуже довго їхала. Бо медсестра ще лаялася, що у неї закінчилися бинти. Дітей багато, всіх треба перев'язувати, а джгут у неї один. Я підійшла до неї, кажу – затягни мені, щоб кров не била, вона каже – нема чим. Діти там – взагалі жах, там ноги немає, там коліно стирчить, вони плачуть, допоможіть. Це жах. Може, я помиляюся, мені здавалося, що довго, я нервувала", – розповіла вона.
Вахтерка зазначила, що медсестра дуже лаялася.
"Я ніколи не чула, щоб вона матюкається. Вона говорила, де ці "швидкі", де ці "швидкі"? Тут же у нас пішки можна до них добігти", – додала вона.
У мережі показали фото керченського політехнічного коледжу після кривавого розстрілу. Як видно зі знімків, у приміщені повна розруха. Повсюди розбиті столи, стільці, вікна, а на підлозі сліди крові.

Related

Події в Україні 8147464008185306681

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item