Зеленський після екзит-полу: Обіцяю, що ніколи не підведу вас усіх

Зеленський після екзит-полу: Обіцяю, що ніколи не підведу вас усіх
Кандидат у президенти Володимир Зеленський пообіцяв, що не підведе українців.
Про це він сказав у своєму штабі у КВЦ "Парковий" після озвучення результатів екзит-полів.
Зеленський вийшов під пісню з фільму "Слуга народу", до озвучення результатів екзит-полу, давати якісь коментарі відмовився, але попозував для фото і селфі.
Після оголошення результатів екзит-полу, Зеленський поцілував і обняв дружину, а потім усіх представників свого штабу, що були поруч з ним на сцені.
"I feel good. Thank you. Don't cry", - Зеленський почав свою промову англійською, але швидко перейшов на українську.
"Ми зробили це разом. Дякую кожному. Зараз не буде ніякого пафосу. Я просто хочу сказати дякую своїм батькам за підтримку і за те, що вони це пережили. Моїй дружині за силу і витримку. Якби вона раніше почула все, що про мене говорили, вона, мабуть, не вийшла б за мене. Батькам моєї дружини. Дякую усій моїй команді", - сказав Зеленський. 
Він також подякував прибиральницям, які працюють у штабі, "Кварталу 95", правоохоронцям, СБУ, що "тримали його в тонусі", військовим і волонтерам, спостерігачам.
"Дякую тим українцям, які мене підтримали, і тим українцям, які зробили інший вибір. Я обіцяю, що ніколи не підведу вас усіх", - сказав Зеленський.
"І наостанок поки я офіційно не президент, я можу сказати як громадянин України усім країнам пострадянського союзу: подивіться на нас – усе можливо!", - сказав Зеленський і пішов зі сцени, попри те, що журналісти кричали "А як же запитання?".

Related

Політика 5928258532443105141

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item