Слова Зеленського після екзит-полів: текст і відео

Слова Зеленського після екзит-полів: текст і відео


За даними національного екзит-полу, Володимир Зеленський отримав близько 73 відсотків голосів виборців, Петро Порошенко - близько 25 відсотків.

Ми зробили це разом! Зараз не буде ніякого пафосу. Я просто хочу сказати спасибі своїм батькам за підтримку і за те, що вони це пережили. Моїй дружині - за силу і витримку. Якби вона раніше почула все, що про мене говорили, напевно, не вийшла б за мене. Дякую батькам моєї дружини, моїм дітям, усій моїй родині.
Дякую всій нашій команді! Всьому штабу, кожному: експертам, юристам, волонтерам, спостерігачам, колл-центру, всім, всім спасибі. Окрема подяка пані Оксані і пані Любі, які прибирали за перерахованими вище. Спасибі Кварталу 95, щоправда те, що я побачив... Можете тепер називатися Квартал 73 (за даними екзитполів, Зеленський набирає 73,2 відсотка - ред.).
Спасибі правоохоронцям за чесну службу. Спасибі СБУ за те, що тримали мене в тонусі. Дякую всім наших військових і волонтерам за те, що ви бережете Україну. Спасибі всім журналістам.
Спасибі всім українцям, які мене підтримали. Спасибі всім українцям, які зробили інший вибір. Спасибі всім українцям, де б ви зараз не були.
Я обіцяю, що ніколи не підведу вас всіх!
І наостанок: поки я ще не президент, я можу сказати як громадянин України всім країнам пострадянського Союзу: "Подивіться на нас. Усе можливо".
І ми хочемо вам одну річ показати. Подивіться, це правда, це не монтаж, це не фейк. Подивіться, який сектор? 73! (під час передвиборної кампанії Зеленський записав ролик на стадіоні Олімпійський на тлі 73 - ред.).

Related

Політика 3788678942234596861

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item