Зеленський розпускає Раду

Зеленський розпускає Раду

Новообраний президент Володимир Зеленський розпускає Верховну Раду 8-го скликання. Про це заявив із трибуни парламенту.

"Українці хочуть не слів, а дій. То ж, шановні депутати. Ви призначили самі інавгурацію у понеділок, у робочий день. Я бачу у цьому плюс. Це значить, що сьогодні вечірок не буде. Будемо з вами працювати.
Тому дуже вас прошу прийняти закон про скасування депутатської недоторканності. Про кримінальну відповідальність за незаконне збагачення. Багатостраждальний виборчий кодекс. І зробіть, будь ласка, відкриті списки.
Також прошу вас звільнити з посад голову Служби безпеки, генерального прокурора, міністра оборони. І це далеко не все, що ви можете зробити. У вас на це буде 2 місяці. Зробіть це і повісьте медалі собі. Непогані бали на дострокові парламентські вибори", - сказав він.
"Я розпускаю Верховну Раду 8 скликання. Слава Україні", - заявив Зеленський.
Присутні у залі та люди на вулиці аплодували і вигукували "Героям слава".
"І дякую вам. Тобто, я так розумію, консультації вже пройшли? Добре. І наостанок. Дорогий народе, протягом свого життя я намагався робити все, щоб українці посміхалися. Я відчував так серцем. Це була не тільки моя робота, це була моя місія. Наступні 5 років я зроблю все, українці, щоб ви не плакали. Дякую", - сказав президент.
У другому турі виборів президента за Володимира Зеленського проголосували 73,22% виборців. За Петра Порошенка - 24,45%.
Остаточні результати виборів Центральна виборча комісія оголосила 30 квітня.

Related

Політика 2506307286244642123

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item