Я і Путін зробили все, що обіцяли - Зеленський

Я і Путін зробили все, що обіцяли - Зеленський
Володимир Зеленський прокоментував перебіг обміну полоненими

Глава держави розповів, як проходили переговори про обмін ув'язненими між Росією та Україною, і зазначив, що не всі хотіли цього обміну.

 
Президент Володимир Зеленський у суботу, 7 вересня, заявив, що його домовленості із президентом РФ Володимиром Путіним були виконані повною мірою обома сторонами.
 
Про це він сказав в аеропорту Бориспіль, де проходила зустріч звільнених із Росії українців.
 
"Я вважаю, що перший етап виконаний. Я повинен підтвердити, що я як президент України Володимир Зеленський і президент РФ Володимир Путін зробили все, що пообіцяли, і зробили все, не змінюючи по ходу наші домовленості", - заявив Зеленський.
 
Він зазначив, що формула обміну була збережена згідно з домовленостями.
 
"Спочатку ми говорили, що повертаються моряки, але потім ми вийшли на діалог, я дуже радий, що це була наша пропозиція про інший формат, додати до наших моряків наших політв'язнів", - підкреслив Зеленський.
 
За його словами, "деякі люди не хотіли", щоб обмін відбувся. Він пообіцяв, що колись ці прізвища стануть відомі.
 
Зеленський також повідомив, що операція проходила в умовах секретності, "тому що ми знали, що не всі хочуть повернення".
 
Нагадаємо, сьогодні в аеропорту Бориспіль приземлився літак зі звільненими українцями. Їх зустрічали родичі та керівництво країни.
 
Як повідомлялося, сьогодні з Києва і Москви синхронно вилетіли літаки з ув'язненими, які були звільнені обома країнами в рамках обміну утримуваними особами.

Related

Політика 1871387375976212774

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item