Винник не захотів називати Росію агресором

Винник не захотів називати Росію агресором

Співак Олег Винник не захотів називати Росію агресором і не дав стверджувальної відповіді щодо Криму.

Про це йшлося на його прес-конференції у вівторок.
На запитання журналіста "Територією якої країни вважає Крим Олег Винник" співак відповів:
"Я українець, я громадянин України і Крим - мій. Вам це вистачає?".
На уточнююче запитання: "Ви можете сказати, що Крим - це Україна" Винник знову відповів: "Крим - мій".
"Ви вважате Росію агресором?" - запитала журналіст.
Співак не дав стверджувальної відповіді і почав говорити про "мир".
"Ви хочете почути, що я вважаю. А я все таки хочу, щоб почули наші люди, які вирішують долю нашої країни, миру - президент, наша влада", - сказав Винник.
"Росія - агресор чи ні? Те, що відбувається на Донбасі, відбулося у Криму?", - продовжила журналіст.
Винник знову не дав стверджувальної відповіді. "Я хочу, щоби люди у мирі жили", - повторювався співак.
Водночас він заявив, що не виступатиме в Росії.
"Мене запрошують років три. Я ніколи ні на що не погоджувався", - сказав він.

Related

Суспільство 3729136318533050041

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item