Депутатка "Слуги народу": Мого чоловіка затримали через мої голосування

Депутатка "Слуги народу": Мого чоловіка затримали через мої голосування
Народна депутатка від "Слуги народу" Анна Скороход звинувачує владу у затриманні свого чоловіка Олексія Алякіна через її голосування всупереч позиції фракції.
Про це вона заявила з трибуни Верховної Ради.
"Сьогодні за мої політичні уподобання, мої політичні бачення і за те, що я не голосувала так, як мені вказувала фракція, за дорученням одного з замів (голови) Адміністрації президента, одного з замів генерального прокурора Касько… мого чоловіка було затримано незаконно", – заявила Скороход.
"Підставою стали мої голосування в залі, відстоювання державної власності ГТС, а також червона кнопка проти відкриття ринку землі. Рішення про затримання незаконне. Підставою став запит Російської Федерації 2017 року. До цього ніяких не було питань, а тут після червоної кнопки іде затримання мого чоловіка", – стверджує вона.
"Я зараз звертаюся особисто до президент, ДБР та інших правоохоронних органів з проханням зупинити свавілля, яке вир робите", – сказала Скороход.

Related

Суспільство 1029042809846240258

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item