В Ірані журналісти перепросили за "13 років брехні" і звільнилися

В Ірані журналісти перепросили за "13 років брехні" і звільнилися
Іранські журналісти заявили, що йдуть зі ЗМІ через "13 років брехні"

Журналісти пообіцяли більше не працювати в ЗМІ. Останньою краплею для журналістів стало висвітлення падіння літака МАУ, збитого іранськими військовими.

Двоє іранських журналістів державної інформаційної служби звільнилися і перепросили за "13 років брехні". Про це повідомляє Fox News у вівторок, 14 січня.
Один іранський журналіст опублікував в Instagram вибачення, які пізніше були видалені.
"Мені було дуже важко повірити, що наші люди були вбиті... Вибачте мене за ті 13 років, які я брехав", - написав він, маючи на увазі збитий іранськими військовими літак МАУ.
Кілька телеведучих також виступили зі схожими заявами. За словами журналістки, яка пропрацювала більш як 21 рік на телебаченні, вона вирішила піти і ніколи більше не працювати в ЗМІ.
"Я ніколи не повернуся до телебачення. Я не можу продовжувати свою роботу в засобах масової інформації. Вибачте", - заявила телеведуча.
Нагадаємо, що раніше в Ірані заявили про арешти у справі про катастрофу літака МАУ. Подробиць затримання і даних про заарештованих громадян іранська влада поки не повідомила.

Related

Події у світі 6975532639357639432

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item