Лопес назвав Ломаченка маленьким тираннозавром

Лопес назвав Ломаченка маленьким тираннозавром

Теофімо Лопес продовжує провокувати Василя Ломаченка.

 
Чемпіон світу в легкій вазі за версією IBF Теофімо Лопес продовжує висловлюватися на адресу свого суперника Василя Ломаченка, який володіє титулами WBA, WBC і WBO.
 
Лопес назвав українця тираннозавром з маленькими ручками.
 
"До мене підійшов чоловік з Міжнародного залу боксерської слави і сказав, що після бою з Ломаченком вони були б раді отримати мої рукавички. Сказав, що мене включать у Зал слави в один момент. І я стою і думаю: "Мені всього 22 роки, а мені таке кажуть". Мені, звичайно, це було приємно.
 
Так, 30 травня я вийду проти Ломаченка. Буду битися з маленьким тираннозавром. Ну, з тираннозавром, який хитається так з боку в бік", - сказав Лопес в інтерв'ю Fighthype, розмахуючи руками, ніби пародіюючи Ломаченка.
 
 
 
 
Відзначимо, що бій Ломаченко - Лопес повинен відбутися в Нью-Йорку 30 травня на легендарній арені Медісон-Сквер-Гарден.

Related

Події у світі 2722983616653204265

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item