Мер Нових Санжар: Камені в автобуси кидали не наші

Мер Нових Санжар: Камені в автобуси кидали не наші
Автобуси з евакуйованими закидали камінням

Голова селищної ради не впізнала на фото кількох людей, яких помітили на вчорашніх протестах.

 
Камені в автобуси з евакуйованими з Китаю в Нових Санжарах кидали не місцеві жителі, заявляє голова селищної ради Інна Коба, пишуть Вести в п'ятницю, 21 лютого.
 
Відзначимо, користувачі мережі помітили на протестах у Нових Санжарах проти розміщення в місцевому санаторії евакуйованих з Китаю людей, які раніше брали участь у протестах фермерів у Києві.
 
                              
 
"Це кидали не наші. До мене сьогодні приходили кореспонденти і питали: чи знаю я цих людей? Одна фотографія і інша. Я кажу, що я цих людей не знаю. І одна фотографія - де ці люди їздили до Верховної Ради щодо земельного питання. І тут. Точно той же одяг. Їх троє або четверо було - точно така ж фотографія, що вони тут, у Нових Санжарах. Я не можу сказати, навіщо це. Можливо, для підбурювання, щось спровокувати, виставити новосанжарців (у непривабливому світлі. - Ред.)", - зазначила Коба.
 
За її словами, про візит прем'єр-міністра Олексія Гончарука ввечері 20 лютого її навіть не поінформували, проте з міністром внутрішніх справ Арсеном Аваковим вона спілкувалася.
 
"Говорив: "У мене взагалі є інформація, що ви - організатор". Я кажу: ні, я не організатор, але я була там. Я повинна бути. Мене народ вибрав, мені довіряє, і мені потрібно бути тут", - підкреслила Коба.
 
За її словами, вихід людей на протест ніхто не організовував, а стан медцентру Нацгвардії не дозволяє приймати там привезених громадян.
 
"Вони самі організувалися. Такого організатора не було. Люди просто злякалися, бо знають, в якому стані взагалі перебуває цей медичний центр. Він не готовий приймати таких хворих. Ну, санаторій. Це як готельні номери, стандартні номери", - сказала вона.
 
Як відомо, евакуйовані з Китаю не є хворими і розміщені не на карантин і лікування, а на обсервацію.
 
Раніше глава МВС Арсен Аваков заявив, що за протестами в Нових Санжарах можуть стояти політики та бізнескола.
 
За словами незалежного розслідувача з Полтави Ігоря Гавриленка, за протестами може стояти соратник нардепа від ОТЗЖ Іллі Ківи Сергій Чередніченко, який раніше владу повідомив про прибуття в Нові Санжари евакуйованих з Китаю українців.
 
Відзначимо, поліція відкрила п'ять справ щодо подій у Нових Санжарах.
 
Правоохоронці встановлюють осіб, чиї транспортні засоби на номерних знаках інших регіонів були помічені на місці подій, а також перевіряє інформацію про організоване підвезення і розлив алкогольних напоїв.
 

Related

Події в Україні 1224277795836096086

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item