Чорновол заявила про ще одну справу проти неї

Чорновол заявила про ще одну справу проти неї
Екс-нардеп Тетяна Чорновол

Екс-депутат говорить, їй інкримінують те, що нагородний автомат був захоплений в бою, отже, він нелегальний.

Держбюро розслідувань порушило справу, в якій проводиться експертиза щодо нагородного автомата екс-нардепа Тетяни Чорновол, про це вона повідомила в ефірі hromadske.
"Нещодавно я дізналася, що проти мене порушили справу, в якій зараз проводиться експертиза щодо мого нагородного автомата. Я намагалася з'ясувати, в чому суть, бо автомат легальний. Він нагородний, у нього є посвідчення, датоване 16 жовтня 2014 року. Зараз я з'ясувала, що мені інкримінують те, що цей автомат був захоплений в бою, отже, нелегальний", - сказала Чорновол.
Як відомо, Чорновол підозрюють у підпалі офісу Партії регіонів центрі Києва 18 лютого 2014 року, в результаті якого загинув чоловік. Вона визнає факт підпалу, але в смерті чоловіка вважає себе невинною.
Печерський суд 16 квітня обрав Чорновол запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту з носінням електронного браслета, проте 24 квітня Київський апеляційний суд змінив його на нічний домашній арешт.
На початку травня суд дозволив вилучити у Тетяни Чорновол посвідчення на нагородну зброю.

Related

Політика 3045875640083608434

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item