“Я б дав воду в Крим. Це компроміс для переговорів по Донбасу” – нардеп Арахамія від Слуги народу

“Я б дав воду в Крим. Це компроміс для переговорів по Донбасу” – нардеп Арахамія від Слуги народу

Тут абхазький емісар, а за сумісництвом Народний депутат України від монобільшості Давід Арахамія припустив, що якщо дати росіянам воду в Крим, то це надасть переваги під час перемовин по Донбасу:
“Если дать воду в Крым, то будем иметь большое преимущество в переговорах по Донбассу – моя личная позиция, я буду считать это достаточным компромиссом. Я на такое бы пошел, потому что в Крыму водой будут пользоваться граждане Украины. Если это будет обмен, что они отходят в Ростов, мы устанавливаем контроль над границей, я бы на такое пошел”, – заявив Арахамія.
Що тут сказати… Ти б краще працював над реінтеґрацією рідної Абхазії до Сакартвело, а не висував відверто капітулятивні ініціативи, які де-факто означатимуть “Крим в обмін на Донбас”. Чому не запропонуєш росіянам відійти за річку Псоу в обмін на знижку на чудові абхазькі мандарини, до прикладу?
Ти ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ в 2015-му році отримав, а вже розповідаєш як би ти розпорядився НАШОЮ землею домовившись з НАШИМ, а не твоїм споконівчним ворогом? Ти не загубився, ара? Може тебе назад за Псоу відправити таки, аби ти там росіянам про свої мирні ініціативи розповідав, десь на руїнах сухумського вокзалу.
Семеро УНСОвців полягло у 1993-му році за територіальну цілісність Сакартвело. СЕМЕРО. Грузини й досі гинуть за територіальну цілісність України. Для чого? Щоб ти, десь з теплого кабінету розповідав про обмін однієї Української території на іншу? Аджмакуз.

Related

Політика 8813403392683398557

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item