Кравчук очолить українську делегацію в ТКГ

Кравчук очолить українську делегацію в ТКГ
Леонід Кравчук

Перший президент Леонід Кравчук погодився очолити делегацію України на переговорах тристоронньої контактної групи.

Перший президент Леонід Кравчук очолить українську делегацію в ТКГ щодо Донбасу. Про це він сказав у відеозверненні, яке оприлюднив Офіс президента України в четвер, 30 липня.
"Я вже в своєму житті щось бачив і пройшов. Але час для відпочинку не прийшов. Я прийняв рішення, якщо я зможу, а я хочу цього, щось зробити, щоб прискорити мир на Донбасі. Я буду це робити до останнього подиху. Тому я і погодився", - пояснив Кравчук.
Нагадаємо, декількома днями раніше багаторічний керівник української делегації в Мінську Леонід Кучма вдруге вирішив покинути переговори.
Незабаром Зеленський анонсував призначення його наступника найближчим часом. Серед можливих кандидатур він назвав Кравчука і Резнікова, який тимчасово очолив Україну в ТКГ.

Related

Політика 3436967049105988481

Post a Comment

emo-but-icon

Ми у соцмережах

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item