Депутата облили кров'ю перед засіданням

Депутата облили кров'ю перед засіданням
Романова облили кров'ю.
Депутата Черкаської міськради від фракції "Самопоміч" Олексія Романова облили кров'ю перед засіданням.
Це відбулося на сходах будівлі, де триває депутатське засідання. Про інцидент сам Романов розповів Суспільному.
Як зазначається, кров принесли у чашці з-під кави.
"Виходив у коридор. "Свободівська" молодь накинулась, облила мене кров'ю, з криками що я замовив їх "братіка". На питання "Хто їх брат?" - вони не відповіли, але я так розумію, що це (заступник міського голови Черкас - ред.) Юрій Ботнар. Я запитав у них: "Звідки такі свідчення, що я його замовляв?" На що вони відповіли, що "це покаже суд". Я йому сказав, що якщо покаже суд, то тоді ми будемо з вами розмовляти, оскільки вони себе поводять, як шакали, які нападають з-за кутка. Мені нема чого приховувати, я нікуди не дівався, там дуже складна справа, результати якої, я думаю, будуть не скоро. Вона заплутана", - зазначив депутат.
За його словами, кров'ю його облив представник молодіжного крила, якого звати Артем.
Романов розповів, що реагувати на це не буде.
Черкащанин Вадим Мазніченко опублікував відео та фото з місця події.
Активісти Національного корпусу облили зеленкою члена "Единой России" Василя Лук'янова, який приїхав з окупованого РФ Криму до Конотопа. Оприлюднили відео інциденту в інтернеті.

Related

Суспільство 3502530362310016818

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item