Екс-глава парламенту Білорусі: Лукашенко поводиться як Гітлер, а я став завзятим "Натівець"

Екс-глава парламенту Білорусі: Лукашенко поводиться як Гітлер, а я став завзятим "Натівець"

Колишній глава Верховної Ради Білорусі Семен Шарецький зізнався, що вважає себе "завзятим натовцем". Також він зазначив, що неправильно вважати росіян і білорусів одним народом.

«Український народ прямує в НАТО. Я свого часу був противником НАТО, а тепер я став завзятим натовцем. Прибалтійські республіки просто втекли під парасольку НАТО від тієї агресії, що могла піти », - сказав Шарецький в інтерв'ю YouTube-каналу" І Гримнув Грем ".

Шарецький також зазначив, що обурений висловлюваннями голови МЗС Росії Сергія Лаврова, який назвав штучним білоруську мову.

«Шановний Сергію Вікторовичу, мені, як білорусу, боляче і прикро, за те що ви називаєте мову мого народу штучним. Нехай це буде на вашій совісті, якщо ви вважаєте, що тим самим підвищуєте свій авторитет в очах нашого народу. Тільки не брешіть, що ми один народ. З історії відомо, що російський і білоруський народ формувалися в різних державах. Чи не фальсифікуйте історію. Ви багато разів заявляли, що не можна її фальсифікували. Будьте прикладом у цьому », - сказав Шарецький.

Шарецький раніше заявив, счто білоруську мову повинен бути єдиною державною в країні, тому російську потрібно позбавити такого статусу.


Таку ж думку висловлював і екс-глава Верховної ради Білорусі Станіслав Шушкевич.

Related

Події у світі 3437627157355400292

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item