Українка розповіла, як відкрила солодкий бізнес в Ізраїлі

Українка розповіла, як відкрила солодкий бізнес в Ізраїлі

В Ізраїлі немає державної пенсії, є мінімальна допомога. Приватні підприємці зобов'язані самі формувати свою пенсію. Раніше такі відрахування були добровільними. Зараз є закон, який зобов'язує бізнесменів робити це в обов'язковому порядку.
Про це розповідає Інеса Шаповалова, яка переїхала до Ізраїлю, коли їй не було ще 18 років. Проживши в країні близько 20 років відкрила свій бізнес — виготовлення шоколадних виробів, пише focus.ua.
"В Ізраїлі є кілька категорій бізнесу, які поділяються за рівнем доходу: до 27 тис. доларів в рік — це малий бізнес. Потрібно платити прибутковий податок від 10% до 14% залежно від величини компанії. Соціальне страхування становить 1,5–4,8 тис. доларів. Зареєструвати бізнес нескладно. Потрібно прийти в податкову та органи соцстрахування, задекларувати прогнозований дохід. Я не сплачувала жодних реєстраційних внесків. Звітність вести неважко, але це справа я вважаю за краще довірити професіоналові. Мій бухгалтер, якому я плачу приблизно 410 доларів зводить витрати і доходи".
"До мене не ходять перевіряючі органи, бізнес дуже маленький. У свій час я хотіла отримати сертифікат кошерності, але для цього рабин повинен мати право в будь-який час перевірити умови виробництва. А прийти до мене додому в будь-який час для нього недопустимо з міркувань скромності".
Клієнтів українка шукає через інтернет, серед знайомих, на офлайн-заходах. Проводить дегустаційні вечірки.
"Виробництво шоколаду — це багато в чому сезонний бізнес. Влітку мені набагато складніше. Я я не беру участі в ярмарках, оскільки розумію, що шоколад може розтанути. Також свята по-різному впливають на продажу. В Пейсах (юдейська пасха) дотримуються кошерності навіть ті, хто не стежить за цим у звичайні дні. А ось перед Новим роком попит на підйомі. Та й продавати простіше — я не обмежена в майданчиках продажів".
Українка Юлія Мамедова з Києва працює персональним тренером в Дубаї. В країну приїхала два роки тому, за цей час змінила дві роботи.

Related

Бізнес 7272568270245740072

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item