"Навіщо мені така міністр?" - Зеленський розкритикував Супрун

Президент Володимир Зеленський розкритикував в.о міністра охорони здоров'я Уляну Супрун.

Зеленський каже, що Супрун "угробила" здоров'я нації.
Про це йшлося у його відеозверненні, в якому він говорив про посилення люстрації.
"Для чого мені міністри, які розказують, що українці дуже багато їдять. Які будують дороги лише у власному Facebook і народжують дітей в Америці. Які угробили здоров'я нації і розповідають про шкоду вишневих кісточок", - заявив Зеленський.
Уляна Супрун очолює міністерство охорони здоров'я із серпня 2016-го. За рік до того отримала українське громадянство. Переїхала зі США. Під час Революції гідності працювала в медичній службі Майдану.
Під її керівництвом в країні проходить медична реформа.

Related

Політика 4284288655494311255

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item