NASA відправить на Марс ім'я кожного охочого

NASA відправить на Марс ім'я кожного охочого
Є охочі записатися на Марс?

Щоб відправити своє ім'я на Марс, потрібно зареєструватися на сайті NASA до 30 вересня.

Національне управління з аеронавтики і дослідження космічного простору США (NASA) відправить на Марс ім'я кожного охочого землянина в рамках місії Mars 2020 року, говориться в повідомленні компанії в Twitter.
Щоб відправити своє ім'я на Марс, потрібно зареєструватися на сайті NASA до 30 вересня. У такому випадку ваше ім'я буде відправлено на іншу планету на спеціальному мікрочіпі. Він буде розміщений на апараті, який відправиться на Марс в липні наступного року.
Згідно з інформацією на сайті NASA станом на 29 вересня, найбільше імен зареєстрували з Туреччини (2,5 мільйона). На другому місці виявилися жителі Індії (близько 1,6 мільйона імен). Серед американців своє ім'я зареєстрували 1,3 мільйона осіб.
В Україні зареєструвалося всього лише 56 тисяч осіб.
Нагадаємо, що в NASA показали як світиться пил від ультрафіолетового випромінювання і світла від зірок в сусідній галактиці.

Related

Технології 2742988234134277761

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item