Заражений COVID-19 одесит написав звернення

Заражений COVID-19 одесит написав звернення
Тест на коронавірус йому вдалося здати тільки 18 березня

При легкій формі пневмонії в інфікованого за 12 днів жодного разу не піднімалася температура тіла.

Житель Одеси Максим Головкін, у якого першим в місті підтвердили COVID-19, заявив, що самоізолювався відразу після повернення додому. Про це він написав у своєму Instagram.
"У низці ЗМІ з'явилася інформація про те, що я, знаючи про своє зараження коронавірусом, мало не спеціально не дотримувався умов карантину. З урахуванням того, що це є абсолютною брехнею, хочу надати реальну інформацію", - йдеться в повідомленні.
За словами чоловіка, він прилетів до Києва 13 березня рейсом Австрійських Авіаліній №661. Під час польоту і всього подальшого пересування він перебував у масці. А в аеропорту, як запевняє Максим, його забрав родич, з яким він машиною поїхав в Одесу.
"Дорогою мені стало зле, і після приїзду в місто я відразу поїхав зробити знімок легенів. Знімок показав легку форму пневмонії, і я відразу вирушив в інфекційну лікарню. Там у мене взяли змиви на коронавірус, двічі виміряли температуру, яка була 36.7, послухали легені фонендоскопом і сказали, що хрипів немає. Мені призначили лікування і запропонували на вибір: самоізоляція або госпіталізація. Я вибрав самоізоляцію і дотримувався її на всі 100%", - розповів чоловік.
 instagram.com/ma777kc
Потім, за словами одесита, його в свій гостьовий будинок забрав родич.
"Саме його адресу я повідомив в лікарні, за якою я перебував насправді в зв'язку з карантином, і де ми були абсолютно ізольовані від усіх, а не фальшиву адресу, як повідомляють ЗМІ. Також я залишив свій контактний номер, за яким мене можна було знайти в будь-який час доби", - зазначив Максим.
Тест на коронавірус йому вдалося здати тільки 18 березня. Також на інфекцію перевірили і родича чоловіка, оскільки він був єдиним контактом. Обидва тести показали відсутність вірусу.
"Тільки після отримання висновку про відсутність вірусу я вирушив до себе додому. Сьогодні раптом стало відомо, що мій тест, який відправили до Києва, показав позитивний результат. Протягом 12 днів у мене жодного разу не піднімалася температура, тим не менше я продовжував перебувати на самоізоляції", - додав чоловік.
Максим зазначив, що здасть ще один тест і продовжить самоізоляцію до отримання його результатів.

Related

Суспільство 5944967457188490001

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item