Панацея для зубів і ясен

Панацея для зубів і ясен - розтерта в пудру яєчна шкаралупа, залита лимонним соком: на половинку шкарлупки - сік одного лимона. 

Варити шкаралупу не треба, лимонний сік вб'є всі бактерії, в тому числі сальмонелу, яку належить активно боятися. Раз в день розтерли в мармуровій ступці шкаралупу, залили лимонним соком і залишили на ніч. 

Вранці випиваємо або з'їдаємо з чим завгодно. Вона за ніч перестає кислих і набуває нейтральний смак. 19 років тому я народила дитину і працювала практично тільки на стоматологів: ясна кровили жахливо, зуби сипалися. Стоматологи хором свідчили проти, що краще вже не буде, але треба намагатися, щоб не стало гірше. 

Скільки я їм грошей віднесла - страшно згадати. Потім зрозуміла, що я не там шукаю допомоги. Пробувала різні способи, але тільки від прийому шкаралупи через тиждень вже побачила результат. З тих пір п'ю таку шкаралупу щодня - це для тих, хто хоче розповісти, що від цього будуть камені в нирках і десь ще. Каменів немає. 

Стоматологи мене не люблять, бо з мене - ніякого доходу вже багато років. Не можуть зрозуміти, що не так: старі пломби є, старі коронки є, а нових проблем немає зовсім. З тих пір народила ще двох дітей і довго годувала грудьми. 

Якось раз прийшла на чистку зубів, а вагітна асистентка стоматолога тихенько питає, чим я полощу рот, що у мене ясна, як в рекламі. 

Люди все шукають якісь полоскалки, а здоров'я - воно адже створюється зсередини. І брехня все, що проблеми з яснами у вагітних - це нормально. Якщо що-небудь часто зустрічається, ще не означає, що це нормально. 

У знайомого був такий пародонтоз, що зуби вже хиталися, ніяке лікування не допомагало. Від цієї моєї скорпули він відмахувався, бо раз дороге лікування не допомагає, то безкоштовна шкаралупа точно не допоможе. 

Ледве вмовила його спробувати хоча б пару тижнів. Його скепсис пройшов досить швидко: зараз дякує мені за наполегливість і за збережені зуби. 

Не вірите чужий тітці з Нетан - погуглити самі. Про це засобі писали ще радянські академіки, але "партія і уряд" прикрили тему, бо лимони можна було купити тільки у великих містах і це підкреслило б різницю між постачанням міста і села.

Related

Здоров'я 2570082510311534214

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item