Загиблих від пневмонії перевірять на коронавірус

Загиблих від пневмонії перевірять на коронавірус
Летальні випадки пневмонії перевірять на коронавірус

Лікарі хочуть отримати ретроспективний аналіз, щоб зрозуміти, як спрацювала систем охорони здоров'я.

У МОЗ мають намір перевірити на коронавірус всіх загиблих в останні дні від пневмонії. Про це під час брифінгу в понеділок, 23 березня, сказав заступник міністра охорони здоров'я, головний санітарний лікар України Віктор Ляшко.
"МОЗ дасть чіткі вказівки патологоанатомам, які здійснюють розтин померлих, в тому числі від пневмонії, щоб у всіх померлих сьогодні і раніше з діагнозом пневмонія було взято зразки матеріалу для дослідження на наявність коронавірусу", - повідомив Ляшко.
За його словами, йдеться про нові стандарти надання медичної допомоги, які розробляє робоча група при Міністерстві охорони здоров'я. У них також будуть прописані поновлення і підходи до надання медичної допомоги, лікування, санітарного сортуванні.
"Будуть чітко прописані критерії, хто, коли і як буде госпіталізований або переведений у відділення інтенсивної терапії. Ми будемо робити все, щоб отримати реальну картину нашої системи, як вона виявляє випадки захворювання, як лікує", - сказав Ляшко.
Він також зазначив, що медики отримають ретроспективний аналіз всіх випадків, щоб розуміти, як спрацювала систем охорони здоров'я.

Related

Здоров'я 203141378212767822

Post a Comment

emo-but-icon

Пошук у цьому блозі

Читають

Свіже

Add to Any

Свіже

РОСІЯ НАПАЛА на УКРАЇНУ

Варто подивитись

Нас відвідали

Лічильники

item